Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در دنیای مدلینگ اظهار کرد: من قرارداد خاصی برای مدلینگ با جایی نبسته و به صورت اتفاقی وارد این موضوع شده ام و قرار است در کنار دو و میدانی این کار را انجام بدهم.  

تفتیان درباره اینکه  مشکلات مالی باعث ورود او به دنیای مدلینگ شده است، گفت: نه، خیلی وقت پیش پیشنهادی دریافت کردم و بعد از مشورت با دوستان به این جمع بندی رسیدم که در کنار ورزش وارد عرصه مدلینگ شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی من ورزش است.

در مورد من نقد غیر منصفانه شد

دونده المپیکی کشورمان درباره انتقاد از حضور او در دنیای مدلینگ بیان کرد: برنامه‌ المپیک توکیو مشخص نیست، اما برخی از دوستان انتقاد می‌کنند که چرا وارد عرصه مدلینگ شده ام. اگر برنامه ریزی‌ها  شده  و وضعیت اردو و مربی من مشخص بود در آن صورت اظهارات منتقدان درست بود، اما فدراسیون دو و میدانی حدود ۱۰ ماهی است که هیچ کاری انجام نداده است.

مبلغ قراردادهای لیگ دو و میدانی در حد یک ورزشکار نیست 

تفتیان درباره اظهارات صیامی مبنی بر اینکه او باید در لیگ دو و میدانی شرکت می‌کرد، گفت: من از تیم‌های دو و میدانی  پیشنهادی نداشتم تا در لیگ شرکت کنم. البته صحبت‌های مقدماتی با یکی از تیم های دو و میدانی داشتم، اما پیشنهاد این تیم در حد و اندازه یک ورزشکار نبود. مبلغ قرارداد در لیگ دو و میدانی پایین است. البته مسئولان فدراسیون از اردوی فرانسه من اطلاع داشتند و این طور نبوده که با تصمیم شخصی  به آنجا بروم.  

مخالفت شورای برون مرزی با اعزام من به فرانسه حاشیه ای بود 

او درباره مخالفت شورای برون مرزی با اردوی او در فرانسه بیان کرد: مسئولان فدراسیون دو و میدانی بیان کردند که از پس هزینه‌های اردوی فرانسه بر نمی‌آیند و آن‌ها به خاطر مشکلات مالی با اعزام من به فرانسه مخالفت کردند. بحث شورای برون مرزی حاشیه‌ای بود. آن‌ها از اردو‌های قبلی من ایراد نگرفتند و بدون مشکل به خارج از کشور می‌رفتم.

تفتیان درباره اینکه مذاکره‌ای با صیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی داشته است، گفت: نزدیک به یک ماه است که صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی شده و قرار است به زودی با هم صحبت کنیم تا اهداف فدراسیون برای حمایت از ورزشکاران المپیکی مشخص شود.

دونده المپیکی اظهار کرد: مربی فرانسوی من قرارداد ندارد و فدراسیون دو و میدانی باید با او قرارداد جدید ببندد تا این مربی تمرینات من را تا المپیک توکیو زیر نظر بگیرد. فقط برای آمادگی بدنی ام ورزش می‌کنم.

او در پایان خاطر نشان کرد: تمرکزم معطوف به موفقیت در المپیک توکیو است و امیدوارم مسئولان ورزش و فدراسیون دو و میدانی حمایت‌های لازم را انجام بدهند تا نتیجه خوبی در المپیک بگیریم.

بیشتر بخوانید

تفتیان: برای حفظ فرم بدنی در خانه ورزش می‌کنم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی حسن تفتیان فدراسیون دو و میدانی دونده المپیکی دنیای مدلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر