Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:47:20 GMT

سید محمد علوی: غیبت بابایی غیر موجه است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۷۸۶۴

سید محمد علوی: غیبت بابایی غیر موجه است

پیمان بابایی در دیدار با شهر خودرو در لیست ماشین سازان حضور نداشت و این موضوع برای هواداران سئوال برانگیز شده است که مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در اینخصوص توضیحات تکمیلی را ارایه داد.

به گزارش ورزش سه به نقل از باشگاه ماشین سازی تبریز؛ سید محمد علوی درخصوص غیبت پیمان بابایی در دیدار هفته اول لیگ بیستم اظهار داشت: در ابتدا باید اعلام کنیم که پیمان بابایی بصورت قرضی راهی لیگ آذربایجان شده بود و با پایان لیگ آذربایجان بازیکن ماشین سازی بوده و بایستی در این باشگاه حضور پیدا میکرد ولی قبل از حضور بنده در راس مدیریت این باشگاه صحبت های فیمابین دو باشگاه ماشین و تراکتور انجام و این باشگاه رضایت خود را برای انتقال بابایی به تراکتور اعلام کرده بود ولی در رسانه ها خبری مبنی بر مذاکره این بازیکن با تیمی غیر از تراکتور، که مورد تائید ماشین سازی نبود منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی ادامه داد: حدود یک ماه قبل با پیمان بابایی تماشی داشتیم و ایشان در محل تمرین تیم ماشین سازی حضور یافت ولی این حضور بصورت جدی و متداوم نبود تا با این بازیکن صحبت کردیم که یا در تمرینات ماشین بصورت منظم حضور یابد و یا با تراکتوری ها توافق کند و به تمرینات آنها برود و این بازیکن از ما فرصت خواست تا با تراکتوری ها توافق کند ولی این اتفاق در عمل دیده نشد. 

 

سید محمد علوی ادامه داد: پیمان بابایی قانونا بازیکن ما است ولی دست او را برای پیشرفت باز گذاشته ایم و این اجازه را به او داده بودیم تا بتواند در تراکتور حضور یابد و این موضوع تا هفته پیش طولانی شد و ما به این بی نظمی ها واکنش نشان دادیم و ایشان نیز از هفته گذشته بصورت منظم در تمرینات ما حضور یافت و سه روز قبل از دیدار با شهر خودرو نیز با حضور در محل باشگاه ماشین سازی اعلام کرد که با تراکتوری ها توافق نکرده و تصمیم به ماندن در ماشین سازی را گرفته است و ما نیز حضور ایشان را در ماشین سازی به تصویری ثبت کردیم تا رسانه ای شود ولی پیمان از ما تا شب فرصت خواست تا درخصوص تراکتوری شدن و یا ماندن در ماشین تصمیم بگیرد و ما نیز موافقت کردیم ولی تا ظهر روز بعد یعنی دو روز مانده به دیدار با شهر خودرو پیمان با تراکتوری ها توافق نکرد و ما با این بازیکن تماس گرفتیم و حضور ایشان را در تمرین ماشین سازی را بصورت قطعی اعلام کردیم ولی دیگر از پیمان خبری نشد و ایشان نه در آخرین تمرین و نه در سفر به مشهد ماشین را همراهی نکرد و تا الان از وضعیت این بازیکن بی خبر هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در انتهای صحبت های خود تاکید کرد: ما این فرصت را به پیمان دادیم تا با تراکتوری ها توافق کند و مخالف انتقال ایشان به دیگر تیم تبریز نبودیم ولی ایشان نه توافقی کردند و نه تصمیمی خاص برای ادامه همکاری داشتند و صراحتا اعلام میکنیم که عدم حضور ایشان در اردوی تیم ماشین سازی غیر موجه بوده است و با توجه به اعلام رضایت ما به باشگاه تراکتور، اگر تا روز سه شنبه که جهت حضور در کمیته انضباطی دعوت شده اند تائیدیه رسمی از باشگاه تراکتور برای حضور این بازیکن بدست ما نرسد این موضوع در کمیته انضباطی باشگاه بررسی خواهد شد.

پیمان بابایی ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیمان بابایی ماشین سازی تبریز تراکتوری ها توافق باشگاه ماشین سازی پیمان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان