Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@05:34:05 GMT

سختگیری‌‎ها مقطعی روش مقابله با کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۷۸۷۹

سختگیری‌‎ها مقطعی روش مقابله با کرونا نیست

نماینده مردم ارومیه گفت: متأسفانه امواج جدید کرونا در کشور به واسطه سیاست‌های مقطعی و نادرست ستاد ملی کرونا در کشور تشدید می‌شوند، اگر این سختگیری‌‎ها مقطعی نباشد، وضع شیوع کرونا در کشور به این صورت نخواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای شهرهای بزرگ و مناطق قرمز کرونایی، اظهار کرد: متأسفانه امواج جدید کرونا در کشور به واسطه سیاست‌های مقطعی و نادرست ستاد ملی کرونا در کشور تشدید می‌شوند، اگر این سختگیری‌‎ها مقطعی نباشد، وضع شیوع کرونا در کشور به این صورت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های مقطعی قطعاً به آمار کرونا می‌افزاید، خواستار برنامه‌ریزی حداقل یک ساله، ستاد ملی کرونا برای جلوگیری از شیوع ویروس شد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت برای فعالیت برخی از صنوف پس از ساعت 18 در طول هفته، گفت: اعمال چنین محدودیت‌هایی کمکی به جلوگیری از شیوع کرونا نخواهد کرد.

جلال زاده با بیان اینکه روزمرگی در مواجهه مردم با کرونا یکی از علل گسترده شدن شیوع ویروس است، گفت: رعایت‌های موج اول در میان مردم کمتر شده است و این رعایت نکردن‌ها به ویژه در اصناف و شاغلان به دلیل فعال بودن اشتغال روزانه خود بیشتر دیده می‎شود.

وی یادآور شد: از سوی دیگر اگر به فکر محدودیت‌‌های سختگیرانه هستیم، باید برای اصنافی که از این محدودیت‌ها دچار خسارت می‌شوند نیز تسهیلاتی در نظر گرفت که ستاد ملی کرونا برای برخی از این مشاغل وعده اعطای تسهیلات داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اضافه کرد: با وجود وعده دولت برای اعطای تسهیلاتی اما بسیاری از مشاغل مثل کارگران معدنی یا کارگران فصلی که جایی نام آن‌ها ثبت نشده از اخذ چنین تسهیلاتی محروم مانده‌اند که البته دربرگیری همه اصناف برای پرداخت تسهیلات نیز کار دشواری است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: باید بدانیم این اصل را بپذیریم که هرجا مردم به صحنه آمدند ما توانسته‌ایم از سد مشکلات عبور کنیم در بحث مربوط به کرونا نیز باید بدانیم که فقط سیاست‌های رسمی و حاکمیتی جوابگو نخواهد بود و مردم باید پای کار باشند و از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: نماینده مردم ارومیه ستاد ملی کرونا وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه کرونا در کشور ستاد ملی کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد