Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:07:45 GMT

اشکِ رئال در «مستایا» در آمد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۸۰۳۷

اشکِ رئال در «مستایا» در آمد

به گزارش ایرنا؛ این دیدار حساس یکشنبه شب از هفته نهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا به میزبانی والنسیا و در ورزشگاه مستایا برگزار شد و در نهایت خفاش‌ها موفق به کسب پیروزی بزرگ چهار بر یک شدند.

کار در حالی آعاز شد که رئال، «هازارد» و «کاسمیرو» را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

رئال‌مادرید مثل همیشه بازی را تهاجمی آغاز کرد و انتظار این تیم برای رسیدن به گل تنها ۲۳ دقیقه طول کشید و در این دقیقه، «کریم بنزما» با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه برای کهکشانی‌ها گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه والنسیا صاحب پنالتی شد که «کورتوآ» ابتدا ضربه را گرفت و در برگشت «موسی» دروازه رئال را گشود اما داور پنالتی را تکرار کرد. در نهایت «سولر» تکرار ضربه را تبدیل به گل تساوی کرد.

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۴۳ ضربه «گومز» پس از برخورد به «واران» از خط دروازه رئال عبور کرد که ابتدا داور گل تشخیص نداد اما با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی مشخص شد که میزبان به گل دوم دست یافته تا والنسیا نیمه نخست را دو بر یک برنده شود.

در دقیقه ۵۲ «گومز» اروگوئه‌ای در آستانه گلزنی با خطای «مارسلو» سرنگون شد و داور برای دومین بار نقطه پنالتی را برای میزبان نشان داد. «سولر» موفق شد گل دوم خود را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسانده تا حساب کار سه بر یک به سود والنسیا شود.

در دقیقه ۶۰ «سرخیو راموس» به وضوح توپ را با دست کنترل کرد و بازهم سیستم کمک داور ویدئویی به کمک میزبان آمد تا داور دوباره اعلام پنالتی کند. در نهایت «سولر» در گلزنی از روی نقطه پنالتی هت‌تریک کرد.

در ادامه حملات احساسی رئال راه به جایی نبرد تا شاگردان «زین‌الدین زیدان» با شکست سنگین چهار بر یک، مستایا را ترک کنند.

رئال‌مادرید که مدافع عنوان قهرمانی است با این شکست در امتیاز ۱۶ باقی ماند و به رتبه چهارم نزول کرد و والنسیا هم ۱۱ امتیازی شد.

هم اکنون، سوسیداد با ۲۰ امتیاز صدرنشین لالیگا است و ویارئال با ۱۸ و اتلتیومادرید با ۱۷ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

برچسب‌ها اسپانیا رئال مادرید والنسیا زین الدین زیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا رئال مادرید والنسیا زین الدین زیدان اسپانیا رئال مادرید والنسیا زین الدین زیدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ

قضاوت نبرد سانتیاگو برنابئو به داور لهستانی سپرده شد

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با تساوی ۲-۲ به اتمام رسیده بود.

با اعلام یوفا، سیمون مارسینیاک لهستانی به عنوان داور اول، قضاوت این جدال حساس را به عهده خواهد داشت. مارسینیاک که فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز سوت زد، قرار است پنجمین قضاوت خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را انجام دهد.

سابقه سیمون مارسینیاک در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دورتموند ۰-۰ میلان؛ دور گروهی لاتزیو ۱-۰ فاینورد؛ دور گروهی پاری سن ژرمن ۱-۱ نیوکاسل؛ دور گروهی اتلتیکو مادرید ۵-۳ اینتر (ضربات پنالتی)، مرحله یک هشتم نهایی تیم داوری جدال رئال مادرید و بایرن مونیخ تیم داوری

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)