Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بحث رد کردن پیشنهاد مدیرعاملی استقلال را تکذیب می‌کنم و در زمان بنده کارهای بزرگی انجام شده است.

 احمد مددی درباره باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: من هم مثل همه هواداران لحظه شماری می‌کنم که پنجره نقل‌وانتقالات باز شود. خیلی امیدواریم فردا تا آخر وقت اداری پنجره باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را رد کرده است، گفت: این مطلب را تکذیب می‌کنم. همواره اشاره کردم خدمتگزار باشگاه استقلال هستم و هر زمان حضور داشته باشم، خدمت می‌کنم. کمتر از 40 روزی که حضور دارم، فکر کنم کارهای بزرگی انجام شده است. از مبحث حرفه‌ای‌سازی که وقت کمی داشتیم، صدها مستند آماده و ترجمه کردیم. این مسئله چالش بزرگی برای استقلال بود که بدهی‌ها تسویه شود. در بحث بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات، بدهی وینفرد شفر را که سال‌ها مانده بود را، به همراه سرور جپاروف و پاختاکور ازبکستان را پرداخت کردیم. مطالبات شیخ دیاباته و میلیچ را پرداخت کردیم و امروز دیدیم که برای استقلال بازی کردند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه زمانی تکلیف مدیرعاملی باشگاه مشخص می‌شود، تصریح کرد: این مسئله در اختیار من نیست. اعضای هیئت مدیره و رئیس مجمع تصمیم‌گیری می‌کنند. چیزی که مشخص است، در حال خدمت به استقلال هستم.

مددی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده رشید مظاهری با باشگاه تراکتور یادآور شد: مظاهری دروازه‌بان خوب و با اخلاق فوتبال کشورمان است. امروز با ایشان صحبت کردم و تا جایی که می‌دانیم در پرونده تراکتور، رأی به سود مظاهری صادر شده و او بازیکن استقلال است.

میلیچ قراردادش را فسخ نکرده است

وی در مورد اینکه ظاهرا هروویه میلیچ به دلیل فسخ قراردادش نمی‌توانست برای استقلال بازی کند، گفت: میلیچ قراردادش را فسخ نکرده است. این بازیکن نامه‌ای به باشگاه فرستاد و پاسخ دادیم که نامه را تغییر بده و بگو که علاقه‌مند هستی در استقلال باشی. ایشان هم همین کار را کرد. میلیچ هیچ برگه‌ای به مرجع دیگر نداد. قرارداد میلیچ با استقلال دو ساله بوده و ابراز علاقه کرده که دو فصل دیگر در استقلال باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت بدهی‌های باشگاه خاطرنشان کرد: بخش کوچکی از مبلغ قرارداد بازیکنان در فصل گذشته باقی مانده، پیش پرداخت امسال هم پرداخت نشده که قرار است برنامه‌ریزی کنیم تا روزهای آینده پرداختی داشته باشیم. ما هیچ بدهی از گذشته نداریم. بدهی‌هایی مربوط به غیر از بازیکنان داریم که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا آنها را نیز پرداخت کنیم.

مددی درباره جدایی امین نوروزی، معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال گفت: دکتر نوروزی از پزشکان بسیار فهیم باشگاه استقلال است و افتخارات زیادی را با این باشگاه به دست آورده و تلاش‌های خوبی انجام داده است. امسال اینطور فکر می‌کنم که شرایط مهیا نبود که در خدمت ایشان باشیم. ایشان اصرار داشت که دور از استقلال باشد اما همچنان در کلینیک در خدمت استقلال است. یک بخش جدایی نوروزی به خاطر اتفاقات فرودگاه دوحه قطر بود. ما اقدامات حقوقی درباره بازیکنان مذکور را به وقت مقتضی انجام دادیم و مشکلی وجود نداشت. اختلافی بین نوروزی و سه بازیکن در بحث اطلاع‌رسانی وجود داشت اما در نهایت منجر به کنار رفتن نوروزی شد اما همچنان از خدمات او در کلینیک استفاده می‌کنیم. نمی‌شود نوروزی و استقلال را از هم جدا کرد. قصدی برای این کار نداریم و به نوروزی علاقه‌مند هستیم و الان هم از خدمات ایشان استفاده می‌کنیم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید توسط باشگاه استقلال اظهار داشت: در بحث سهمیه زیر 21 سال، بازیکنان جوانی را مدنظر داریم. مطالعات خوبی را انجام دادیم و باز هم بازیکنان خوبی در حوزه کشف استعداد جذب خواهیم کرد تا به برای ساخت تیم قدرتمند استقلال اضافه شوند.

وی افزود: شاکله بزرگسالان ایجاد شده است و خریدهای خوبی انجام داده‌ایم. رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و بازیکنان دیگر مهره‌های خوبی هستند. جذب بازیکنان جوان برای پشتوانه‌سازی بوده و به درخشش آنها در آینده امیدواریم. می‌توانم مهدی قایدی را مثال بزنم که درخشش خوبی داشت و الان با سن کم یکی از مهره‌های کلیدی استقلال است.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا برای سهمیه بزرگسالان بازیکنی مدنظر قرار دارد یا نه، گفت: در حال بررسی هستیم و اگر بازیکن خوبی در لیگ باشد، روی آن مطالعه خواهیم کرد. هم کادر فنی و هم باشگاه در حال مطالعه هستند.

مددی در خصوص اینکه کمتر به تیم‌های پایه توجه می‌شود، تصریح کرد: با این موضوع موافق هستم. اعتقاد ویژه‌ای به بحث آکادمی دارم.در ورزشگاه امام رضا (ع) در بحث آکادمی به صورت ویژه میزبان تیم‌های پایه هستیم. کادر خوبی داریم که تخصص کار در تیم‌های پایه را دارند. امسال استعدادهای خوبی در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید داریم که در آینده بیشتر از آنها می‌شنوید./ تسنیم به نقل از رادیو ایران 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرپرست باشگاه استقلال پنجره نقل وانتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: می‌دانیم با تیم سخت‌کوشی بازی داریم. در چند سالی که به لیگ برتر آمده همیشه حریف سرسختی بوده و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا در این بازی برنده بیرون می‌آییم. بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته برای تیم مقابل شمس آذر افتاد و آن گل دقیقه پایانی که در این فصل تکرار شده، نیاز به نتیجه داریم. با تمام تمرکز تا پایان بازی کارمان را باید جلو ببریم. با توجه به اتفاقات دورمان باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم و نهایت استفاده را از میزبانی ببریم. باید امتیازات را جمع کنیم تا شرایطمان روز به روز بهتر شود. به بازیکنانمان اعتماد داریم. همه تمام توانشان را می‌گذارند تا تیم به نتیجه برسد و از طرفی وقتی جوان بازی می‌دهی باید منتظر اتفاقات غیر منتظره باشی و این اتفاقات را به جان بخری. سیاست باشگاه این است جوانان را به لیگ معرفی کند و خدا را شکر می‌کنم که با یک همفکری خوبِ مدیریتی جایگاه خوبی داریم. انشالله در این ۵ بازی هم با تمام توان کار کنیم و امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم.

عنایتی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است، بقیه بازیکنان را داریم و خدا را شکر که مشکلی نداریم.

سرمربی تیم پیکان درباره گل هایی که تیمش در دقایق پایانی دریافت کرده توضیح داد: فوتبال سراسر سورپرایز است و کاری نمی‌توان کرد اما وقتی موردی تکرار می‌شود، حتما یک جای کار ایراد دارد. در صحبت های فنی و خصوصی که با بزرگ‌ترهای تیم داشتم هم گفتم که در برخی از دقایق کاری از دست مربی و کادرفنی بر نمی‌آید و این عدم تمرکزی که ما داریم امتیازاتی که می‌توانستیم بگیریم را از ما گرفته. سعی می‌کنیم از این بازی چون مسابقات حساس‌تر شده و شرایط امتیازی جدول هم حساسیت خاصی دارد، با تمرکزتر بازی کنیم تا این اتفاقات تکرار نشود.

او ادامه داد: با آنالیزی که از حریف داریم، سیاست ما برای هر بازی متفاوت است. جوانان ما هم کیفیتشان را نشان داده‌اند و باتجربه شدند. مجموعه ۲۴-۲۵ نفری از بازیکنان در خدمت تیم هستند و فرقی ندارد که چه کسی بازی کند یا نکند. از باب اینکه بخواهم جوانان را بازی بدهم باید بگویم که جوانان فوق العاده باکیفیتی داریم. با استفاده از آنها تغییری در شرایط ما ایجاد نمی‌شود چون نشان داده‌اند که چه بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: وقتی بحث انگیزه و جوانی باهم قاطی شود اتفاقات خوبی برای مربی می‌افتد. من این را احساس کردم و بازیکنان باتجربه هم اطلاعات و تجربه خودشان را در اختیار جوان‌ها می‌گذارند که تیم سر و شکل بهتری بگیرد. ما از تمام موجودیمان استفاده می‌کنیم.

عنایتی در واکنش به این سوال که آیا در بین جوانان مهاجمی به کیفیت دوران بازیگری عنایتی پیدا شده است یا نه، پاسخ داد: پیدا نمی‌شود. ما واقعا شرایط تیمی خاصی داریم و از لحاظ گلزنی وضعیت خوبی داریم. در نیم فصل فقط مقابل پرسپولیس نتوانستیم گل بزنیم که آمار خوبی است. بازی با گل بهتر از بازی بدون گل است و چون خودم مهاجم هستم دوست دارم هوادار حاضر در ورزشگاه یا هوادار داخل خانه بازی با گل ببینند تا بازی ۰-۰؛ اگر دقت کرده باشید آمار فاز تهاجمی ما بسیار خوب است و در فاز دفاعی هم باید به یکدیگر کمک کنیم تا به سادگی گل نخوریم.

او همچنین با اشاره به صحبت های عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد در راستای ورود ارگان های امنیتی به شرایط تیم‌ها، خاطرنشان کرد: من به این موضوعات فکر نمی‌کنم. نظارت باید بیشتر شود و این طبیعی است. در همه جای دنیا وقتی بازی‌ها حساس می‌شوند، نیروی های نظارتی بیشتر دقت می‌کنند و خواسته آقای ویسی هم این است که مقداری بیشتر نظارت شود تا خدای نکرده حقی از کسی خورده نشود. تمام تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند تا رتبه خوبی داشته باشند و این خواسته، خواسته غیر منطقی نبوده. امیدوار هستم ما مربی‌ها هم طوری کار کنیم که در آخر فصل از نتایجمان کیف کنیم. حتی اگر تیم یک رده هم پایین رفته از لحاظ وجدانی راحت باشیم.

عنایتی درباره انجام بازی هفته پایانی برابر استقلال و شرایط حضور تماشاگر گفت: اجازه دهید بازی به بازی جلو برویم. من تصمیم گیرنده نیستم ولی الان باید درباره بازی با آلومینیوم صحبت کنیم. در آن زمان هم نقطه نظر باشگاه را خدمتتان عرض خواهم کرد چون کار من سرمربیگری است و به بحث مدیریتی کاری ندارم.

سرمربی تیم پیکان در اشاره به مسائل به وجود آمده نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: از موقعی که اتفاق خوب و مبارک ورود بانوان افتاده، فرهنگ تماشاگران که قبلاً هم داشتیم بهتر شده. فرهنگ استادیوم ها عوض شده. همه خانواده دارند و می‌دانیم درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم. این اتفاق با برنامه بود و باید مسئولیت اتفاقی که افتاده را قبول کنیم.

من خودم واقعا تعجب کردم و اول باید به خانواده خودمان فکر کنیم و قبل از توهین پشت سرمان را نگاه کنیم که ببینیم خواهر، مادر یا افرادی را داریم که دوستشان داریم. مطمئن هستم این اتفاق قطعا تکرار نخواهد شد چون بر اثر جلوگیری بود و مردان ایرانی فوق العاده باغیرت هستند.

دیگر خبرها

  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد