Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحفه گر با بیان اینکه همزمان با شروع هفته کتاب، طرح پاییزه کتاب نیز به همت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سراسر کشور از جمله استان خراسان رضوی آغاز می شود، گفت:برنامه های متنوعی ویژه هفته کتاب در خراسان رضوی برگزار می شود.

«افشین تحفه گر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: همزمان با شروع هفته کتاب، طرح پاییزه کتاب نیز به همت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سراسر کشور از جمله استان خراسان رضوی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی بیان داشت: برگزاری کارگاه آموزشی مجازی درست نویسی، نشست مجازی کتابخوان، کارگاه آموزشی مجازی روشهای ترغیب به مطالعه کتابهای غیر درسی در دانش آموزان رونمایی و نقد ۸عنوان کتاب، نشست تخصصی مجازی داستان نویسی، نشست تخصصی مجازی نویسندگان ادبیات پایداری و بازدید از کتابفروشی های سطح شهر مشهد بخشی از برنامه های هفته کتاب است.

 

وی ادامه داد:برگزاری جشن زنگ کتاب در مدارس شهرستان مشهد، اهدای کتاب به مناطق طرح نجات، برگزاری شب شعر مجازی، برگزاری کارگاه اموزش مجازی مادران و مربیان قصه گو، برگزاری پویش کتابخوانی مجازی در مدارس، و برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با موضوع کتاب کودک ویژه کودکان و نوجوانان هم از دیگر برنامه های هفته کتاب است.

 

تحفه گر افزود:برگزاری کارگاه مجازی خلاصه نویسی کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی، معرفی کتب برتر به صورت روزانه در فضای مجازی و تجلیل از ناشر برگزیده کتب کودک از برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود:این برنامه ها با همکاری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، دانشگاه امام رضا(ع) و اداره کل آموزش و پرورش، انجمن های ادبی و شورای سیاستگذاری شعر و ادب استان، اتحادیه کتاب و نوشت افزار خراسان رضوی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها برگزار می شود.

 

گفتنی است بیست و هشتمین دوره هفته کتاب ایران از ۲۴ آبان ماه آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته کتاب و کتابخوانی هفته کتاب اعلام برنامه خراسان رضوی خراسان رضوی هفته کتاب اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۶۳ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مهدی اله‌پور افزود: کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در سیزدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳ در شرایط پاک قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، امامیه، الهیه و ویلا مشهد پاک است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:هم اکنون کیفیت هوای ۱۹ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران