Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@18:47:20 GMT

«نجیبه» به جشنواره‌ای در اندونزی راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۸۲۸۲

«نجیبه» به جشنواره‌ای در اندونزی راه یافت

فیلم سینمایی «نجیبه» به بخش چشم‌انداز آسیای جشنواره بین‌المللی Jogja-NETPAC اندونزی راه یافت.

به گزارش گروه فرهنگ‌وهنر خبرگزاری آنا، سینمایی «نجیبه» به نویسندگی و کارگردانی «مصطفی گندمکار»، در ادامه حضورهای بین‌المللی خود، به بخش چشم‌انداز آسیای جشنواره بین‌المللی Jogja-NETPAC کشور اندونزی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره Jogja-NETPAC نخستین جشنواره در کشور اندونزی است که با هدف معرفی و توسعه سینمای آسیا و در تعاملی نزدیک با شبکه ارتقای سینمای آسیا (نِت پک NETPAC)، که یک سازمان فرهنگی و سینمایی شامل منتقدان، فیلمسازان، برگزارکنندگان جشنواره ها و پخش کنندگان ۳۰ کشور مختلف است، راه‌اندازی شده است. فیلم سینمایی «نجیبه» پس از رونمایی در بیست و سومین دوره جشنواره شانگهای چین (در بخش استعداد جدید آسیا) در ماه جولای، در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در ماه جاری (نوامبر) برای کسب جایزه چشم‌انداز آسیای جشنواره Jogja-NETPAC، که مختص معرفی فیلم‌سازان جوان و آینده‌دار سینمای آسیاست، با فیلم‌هایی از دیگر کشورها رقابت خواهد کرد. جشنواره Jogja-NETPAC هر ساله جوایز مختلفی از جمله جایزه هانومان طلایی، هانومان نقره‌ای، جایزه نت پک، به بهترین فیلم های آسیا اعطا می‌کند.

«نجیبه» اولین فیلم بلند سینمایی مصطفی گندمکار است که پیش از این به عنوان فیلم‌ساز کوتاه حرفه‌ای فعالیت داشته است. فیلم کوتاه «آلان» ساخته گندمکار، حضور بین المللی موفق را تجربه کرد و هم‌چنین در گروه هنروتجربه اکران شد. منظر لشگری، شهره سلطانی، مهدی امیری خراسانی، سید غفار وهابی، مرضیه زهری، حسین حسامی و پیام احمدی‌نیا بازیگران فیلم سینمایی «نجیبه» هستند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: اندونزی مصطفی گندمکار فیلم سینمایی نجیبه جشنواره بین المللی Jogja NETPAC بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان