Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریده شجاعی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: لیگ برتر بسکتبال زنان از هفته گذشته آغاز شد اما در دیدار اول نمی‌توان سطح و کیفیت بازی تیم‌ها را ارزیابی کرد. بهمن و مهرام از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شوند، هر چند تیم مهرام نمایش خوبی را برابر بهمن داشت و موفق به شکست این تیم شد. برخی از تیم‌ها به دلیل آنکه بازیکن کرونایی داشتند، نتوانستند در دیدار نخست از آنان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هفته آینده شاهد بازی‌های گروه ب خواهیم بود، گفت: هرگز نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم‌ها از گروه خود صعود می‌کنند زیرا تازه در ابتدای راه هستیم و باید تیم‌ها محک بخورند.

نایب رییس زنان فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه چند دیدار به دلیل کرونا برگزار نشد اظهار داشت: باید شرایط موجود را بپذیریم زیرا کرونا همواره هست و امری اجتناب ناپذیر در سراسر دنیاست. گام‌های اساسی را برای برگزاری لیگ برتر برداشتیم و به یقین در این شرایط برپایی این رقابت‌ها حواشی و تبعات خود را دارد.

وی اضافه کرد: برای برگزاری لیگ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد و و تهرانی‌ها قرنطینه بودند. حتی تست کرونا از بازیکنان گرفته شد. هر روز تب و اکسیژن آنان سنجیده  و بعد از هر بازی سالن و توپ‌ها ضدعفونی می شود. تلاش می‌کنیم تا با حداقل ریسک مسابقات لیگ برتر را برگزار کنیم.  

شجاعی همچنین زمان برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره را اول آذر ماه اعلام کرد و گفت: سرمربی تیم ملی پنج اردو را برای ملی‌پوشان تا زمان اعزام در نظر گرفت که سعی شده این اردوها در فاصله بین هر هفته برگزار شود. در آخرین اردو غربالگری و انتخابی تیم ملی انجام می‌شود که این اردو بین مرحله مقدماتی و پلی‌آف لیگ برتر برپا خواهد شد.

وی درخصوص اردوی تیم ملی بسکتبال پنج نفره گفت: دوست داریم تا اردویی برای ملی‌پوشان برگزار کنیم اما فیبا هنوز تاریخ برگزاری هیچ مسابقه‌ای را اعلام نکرده است. همچنین در حین برگزاری لیگ درست نیست که اردو برپا کنیم. زمانی که فدراسیون جهانی بسکتبال برنامه‌ای ارایه دهد ما هم خود را برای مسابقات آماده می‌کنیم. در هر صورت مسابقات لیگ سبب آمادگی بازیکنان می‌شود و مشکلی هم نداریم.

لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه الف در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد که برخی از تیم‌ها چون سینام مشهد و پاز تهران به دلیل آنکه بازیکنان آنان کرونا داشتند نتوانستند در دیدار اول حضور یابند.

نتایج این بازی‌ها به این شرح بود که بهمن تهران به دلیل نبود تیم سینام مشهد و نامی نو اصفهان نیز به دلیل نبود پاز تهران به ۲۰ امتیاز رسید اما ستاد گاز تهران با نتیجه ۱۰۶ بر ۲۸ بازی را به مهرام تهران واگذار کرد.

روز دوم مسابقات لیگ نیز دیدار میان تیم‌های نارسینا تهران و پاز تهران برگزار نشد و گروه بهمن بازی را با نتیجه ۷۵ بر ۷۹ به مهرام تهران واگذار کرد. همچنین نامی نو ۸۸ بر ۳۲ از سد ستاد شرکت گاز گذشت.

برچسب‌ها بسکتبال زنان فریده شجاعی اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان فریده شجاعی اختصاصی ایرنا بسکتبال زنان فریده شجاعی اختصاصی ایرنا اخبار کنکور برگزاری لیگ لیگ برتر تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد