Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز خدمات طب سنتی ایران با بهره‌گیری از بهترین سامانه‌های در دسترس و به‌منظور ارائه خدمات حضوری و مشاوره تلفنی به بیماران کرونایی در کنار درمان‌های طب رایج، با هدف افزایش کیفیت زندگی، کاهش شدت بیماری و کاهش طول بیماری بر اساس آموزه‌های طب سنتی ایران، در دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخگویی همزمان به ۱۰۰۰ نفر در هر لحظه و ارائه مشاوره به مردم بر مبنای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های طب ایرانی، حضور یک متخصص عفونی به‌عنوان سوپروایزر برای ارجاع بیماران به متخصصان طب رایج در صورت نیاز و همکاری دیگر پزشکان متخصص، مانند داخلی، ازجمله خدماتی است که برای مرکز خدمات طب سنتی ایران ویژه بیماران کرونا، در نظر گرفته شده است.

در فاز نخست، ۲۵ نفر از پزشکان و پیراپزشکان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی فشرده و مرور دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های طب ایرانی، برای ارائه مشاوره تلفنی در این مرکز مستقر شده‌اند که بر مبنای حجم تماس‌های دریافتی و خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز، امکان افزایش تعداد مشاوران تلفنی در فاز‌های بعدی وجود دارد.

ارائه خدمات حضوری به بیماران نیز در فاز نخست، با فعال‌شدن ۵ اتاق ویزیت و حضور ۲۵ پزشک متخصص طب ایرانی که از ابتدای بحران کرونا در کشور، مشغول ارائه خدمات به بیماران بوده و تجربه‌های بسیاری در این زمینه کسب کرده‌اند، آغاز می‌شود که با توجه به اعلام همکاری دیگر پزشکان، امکان افزایش تعداد اتاق‌های ویزیت به ۱۰ اتاق و بهره‌گیری از حضور ۱۲۰ پزشک متخصص در فاز دوم وجود دارد.

گفتنی است، مرکز خدمات طب سنتی ایران، ویژه بیماران کرونایی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، با آغاز فعالیت رسمی از روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹، در تمام روز‌های هفته، از ۸ صبح تا ۸ شب، آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی با شماره تماس ۸۸۲۰۹۰۲۰ برای نوبت‌دهی مراجعه حضوری و شماره تماس ۴۵۱۵۳۰۰۰ برای دریافت مشاوره تلفنی خواهد بود و گزارش اقدامات انجام‌شده و نتایج حاصل از آن‌ها، به‌صورت منظم در اختیار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران، قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

ابلاغ روش درمانی «هموپرفیوژن» برای بیماران کرونایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طب سنتی ویروس کرونا مرکز خدمات طب سنتی ایران بیماران کرونایی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد