Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:51:50 GMT

مهلت دو ماهه برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۹۰۷۱

مهلت دو ماهه برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی

ایسنا/اردبیل رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: مهلت دو ماهه برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها در نظر گرفته شده است تا مراجعین با شرایط مناسب نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

فتاحی در جلسه مشترک با پلیس راهور شهرستان‌های استان اردبیل اظهار کرد: از 17 آبان ماه به مدت دو ماه به افراد فرصت داده شده تا نسبت به ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها اقدام کرده وگرنه به نفع دولت ضبط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا افرادی که موتورسیکلت آنها قبل از سال 99 در پارکینگ‌ها توقیف شده باید با مراجعه به پلیس 10+ نسبت به انجام مراحل قانونی اقدام کرده تا با سهولت نسبت به دریافت موتورسیکلت خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت:‌ در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی نیازی به گواهینامه، بیمه ‌نامه و حتی ارائه پلاک انتظامی نیست و تنها با اخذ فرم تعهد موتورسیکلت‌ها از پارکینگ‌ها بیرون آمده و در اختیار صاحبان آنها قرار خواهد گرفت.

فتاحی افزود: هم استانی‌ها باید برای انجام مراحل قانونی در دو ماه مهلت تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند تا زمینه رفع توقیف موتورسیکلت آنها فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در مرکز استان نیز در این زمینه کار ترخیص موتورسیکلت‌ها از دیروز آغاز شده و به تدریج این کار را با مراجعه صاحبان موتورسیکلت انجام خواهیم داد.

فتاحی اضافه کرد: پلیس راهور بهترین شرایط را برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی قبل از سال 90 فراهم کرده تا در شرایط مطلوب صاحبان موتورسیکلت‌ها بتوانند از این فرصت برای رفع توقیف موتورسیکلت خود اقدام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات کمترین تخلفات را در تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها شاهد باشیم تا زمینه ایمنی و همچنین تردد راحت هموطنان و همشهریان فراهم آید.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور جريمه ترخیص موتورسیکلت های توقیفی ترخیص موتورسیکلت ها پارکینگ ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.   به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.   بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.   داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.   داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد