Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گلاسکو رنجرز با سرمربیگری استیون جرارد عملکرد بسیار عالی در این فصل فوتبال اروپا و لیگ اسکاتلند داشته است تا خیال هواداران لیورپول از دوران بعد از کلوپ راحت شود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم گلاسکو رنجرز با سرمربیگری استیون جرارد روز شنبه در هفته چهاردهم لیگ اسکاتلند با نتیجه عجیب هشت بر صفر تیم آکادمیکال رو شکست داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم رنجرز عملکرد فوق العاده ای در این فصل از فوتبال اسکاتلند داشته است .
شاگردان اسطوره لیورپول در رتبه اول جدول لیگ اروپا و لیگ اسکاتلند قرار دارند .
رنجرزی ها بیست بازی را در این فصل انجام داده اند که حاصل آن هفده برد و سه تساوی بوده و این تیم هنوز شکستی را نداشته است .
در شانزده بازی از این بیست بازی گلی را دریافت نکرده اند و میانگین ۲.۷ گل را در این بازی ها به جا گذاشته اند و پنجاه و چهار گل زدند و فقط هفت گل را دریافت کردند .
آمار فوق العاده از تیم‌گلاسکو با سرمربیگری استیون جرارد ، اسطوره لیورپولی ها ، نشان از طلوع یک سرمربی جدید در فوتبال دنیا دارد ، سرمربی که قطعا پس از جدایی یورگن کلوپ از لیورپول جایگزین او خواهد شد تا روند موفقیت آمیز یورگن را در این تیم حفظ کند و افتخاراتی را که در قامت بازیکن به دست آورده ، این بار در قامت سرمربیگری در تیم محبوبش به دست آورد .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول اخبار فوتبال جهان گلاسکو رنجرز اسکاتلند لیگ برتر جزیره لیورپول محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی استیون جرارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است

ردنپ عملکرد KDB را فراتر از این دنیا می‌داند.

طرفداری | جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، از کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، تمجید کرده است و او را بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر می‌داند.

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای اسپورتس و با تمجید از عملکرد فوق‌العاده کوین دی بروین در بازی مقابل برایتون گفت:

عملکرد او استادانه است. در هماهنگی با فیل فودن و کاری که او در زمین انجام می‌دهد فوق‌العاده است. ما بزرگان زیادی را دیده‌ایم، مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره، اما دی بروین از آنها هم بهتر است. او کارهایی انجام می‌دهد که فراتر از این دنیاست. پاس‌های او بی‌نظیر و استعدادش خارق‌العاده است.

هر بار که او را تماشا می‌کنم، از او شگفت‌زده می‌شوم. شما به الگوهای خوبی نیاز دارید. عالی است که فیل فودن هر روز کوین دی بروین را می‌بیند. فقط سعی هر روز چیزی از او یاد بگیرد. شکی نیست که فیل فودن اگر به این خوبی بازی می‌کند، دلیل آن درس‌هایی است که از دی بروین آموخته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ