Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خواستار انجام هماهنگی های لازم توسط ادارات شهرستان های تابعه و تعاونی ها از طریق فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در واگذاری طرح های عمرانی به تعاونی های توسعه و عمران شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانگیلان در پنجمین جلسه کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی تعاونی‌های توسعه و عمرانشهرستانی استان گیلان ضمن تاکید بر جدیت اعضا در پیگیری مصوبات جلسات گذشتهکارگروه، خواستار انجام هماهنگی های لازم توسط ادارات شهرستان های تابعه و تعاونیها از طریق فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در واگذاری طرح های عمرانی به تعاونیهای توسعه و عمران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اولویت واگذاری امور خدماتی و عمرانی به تعاونی های توسعه و عمران اشاره کرد و افزود: شرکت هایتعاونی توسعه و عمران می توانند خود راسا در زمینه طرح های عمرانی و خدماتیشهرستانی اقدام کنند و یا با تشکیل شرکت های اقماری تحت پوشش خود فرآیند نگهداری واصلاح این طرح ها را به شرکت های مذکور واگذار نمایند.
وی همچنین بر توجه و استفاده از ظرفیت شرکت های تعاونیتوسعه و عمران در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد و افزود:با توجه به بسترسازی مناسب، زمینه برای ایجاد اشتغال توسط تعاونی های توسعه وعمران فراهم است و باید با استفاده از ظرفیت های موجود از مواهب اقتصادی آن بهرهمند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعاونی های توسعه توسعه و عمران رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته کار و کارگر گفت: تعاونی‌های زنان تعاونی‌های هستند که حداقل ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷ هزار و ۱۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ نفر بالغ بر ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی گفت: تعاونی‌های زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی، فرش دستباف، صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و کشاورزی فعالیت دارند.

ویس کرمی تأکید کرد: در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که از رشد بیش از ۲۲ درصدی نسبت به مدت دوره مشابه قبل برخوردار است.

وی با تاکید بر تقویت تعاونی های زنان در سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سایر دستگاه‌ها نیز همکاری مطلوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی خواهد شد.

کد خبر 6092499

دیگر خبرها

  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است