Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکام جداگانه‌ای معاونان جدید برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و همچنین توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، باهدف حفظ پویایی بدنه مدیریتی وزارت ارتباطات در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید و در پی درخواست استعفای سیروس موثقی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، ضمن تقدیر از تلاش‌های او در دوران مدیریتی خود به‌ویژه در جهت «تئوریزه کردن و پیاده‌سازی تغییر ساختار وزارتخانه برای حرکت به‌سوی اقتصاد دیجیتال» با این درخواست موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست استعفای موثقی نوشت: جناب آقای مهندس موثقی، معاون محترم برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تلاش‌های شما در عرصه مدیریت در شرکت ارتباطات زیرساخت و در مسئولیت معاون برنامه‌ریزی را ارج می‌نهم. تئوریزه کردن و پیاده‌سازی تغییر ساختار وزارتخانه برای حرکت به‌سوی اقتصاد دیجیتال از اقدامات ماندگار جنابعالی است.
آذری جهرمی ادامه داد: عدم امکان همراهی جنابعالی در ادامه مسیر کوتاه باقیمانده دشوار می‌نماید اما با توجه به شرایطی که بیان گردید که ایجاب می‌نماید برای مدتی در شهرستان سکنی گزینید، چاره‌ای برای بنده جز پذیرش استعفا باقی نمی‌گذارد. ضمن تشکر از همه تلاش‌های صادقانه و همدلانه جنابعالی و با آرزوی عاقبت به خیری و سلامت با استعفای جنابعالی موافقت می‌کنم. سربلند باشید.
با قبول استعفای موثقی، آذری جهرمی با صدور حکمی فرهاد معارفی معاون سابق توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع را به سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی منصوب کرد.
در حکم وزیر ارتباطات خطاب به معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آمده است: جناب آقای فرهاد معارفی، نظر به تعهد شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، ضمن تشکر از تلاش‌های صادقانه و قابل‌توجه جنابعالی در سمت معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، به‌موجب این حکم شما را به سمت «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی» منصوب می‌نمایم.
آذری جهرمی در ادامه تأکید کرد: انتظار دارم اقدامات مؤثر و ارزشمندی که در زمان تصدی جناب آقای مهندس موثقی پیگیری شده را با جدیت دنبال و به سرانجام برسد. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.
همچنین با انتصاب معارفی به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، وزیر ارتباطات در حکم دیگری سجاد بنابی، نایب‌رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت را به سمت سرپرست معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع منصوب کرد.
در حکم آذری جهرمی خطاب به سرپرست جدید معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع آمده است: جناب آقای مهندس سجاد بنابی، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به‌موجب این حکم جنابعالی را به «سمت سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع» منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات آذری جهرمی جناب آقای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود نوشت: صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می‌شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه‌ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالانهای باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت‌پذیر کردن آن بود - رگه‌هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می‌شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

دیگر خبرها

  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود