Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزگی رئیس اداره بهزیستی سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تاکنون تعداد ۴۲۰ پازل پویش همدلی برای تامین لوازم التحریر فرزندان و کودکان تحت پوشش بهزیستی خریداری شده است.

او افزود: این لوازم التحریر به مبلغ ۴۲ میلیون ریال توسط شهروندان، موسسات دولتی و غیر دولتی این شهرستان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزگی با اشاره به حمایت همه خیرین و مردم نیکوکار بابت توجه به مناطق محروم شهرستان سربیشه بیان کرد: امیدواریم با رایزنی‌ هایی که در روز‌های آینده انجام خواهد شد، این آمار افزایش پیدا کند تا بتوانیم لبخند شادی را بر لب دانش آموزان بیشتری بنشانیم.

بیشتر بخوانید

آغاز پویش همدلی مومنانه در خراسان جنوبی

رئیس اداره بهزیستی سربیشه اظهار کرد: با هدف تهیه و تامین نوشت افزار و لوازم آموزشی و ماسک برای دانش‌آموزان زیرپوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اقدام به اجرا و راه اندازی پویشی با عنوان پازل همدلی شده است.

او در ادامه گفت: باتوجه به اینکه کمک کردن به نیازمندان به عنوان یکی از مسئولیت‌ های اجتماعی از آن یاد می‌شود و از سیره ائمه اطهار (ع) است، هر گاه فردی دچار مشکلی در زندگی خود شود باید از او حمایت کنیم.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش همدلی تامین لوازم التحریر تامین نوشت افزار دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • جیمزوب پازل شکل‌گیری کهکشان‌ها را به هم ریخت
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف