Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:22:28 GMT

برگزاری کلاس حفظ تخصصی و موضوعی قرآن کریم در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۹۹۱۱

برگزاری کلاس حفظ تخصصی و موضوعی قرآن کریم در ملایر

یارمحمدی گفت: کلاس حفظ تخصصی و موضوعی قرآن کریم در ملایر زیر نظر یکی از اساتید برجسته این شهرستان برگزار می‌شود.

«ایرج یار محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کلاس حفظ تخصصی و موضوعی قرآن کریم  در ملایرزیر نظر یکی از اساتید برجسته این شهرستان برگزار می‌شود.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود:  این  دوره زیر نظر استاد رضا پاکنهاد (حافظ کل قرآن) بوده که ویژه برادران (نوجوان – جوان) است  , کلاسها به صورت حضوری با رعایت پروتکلهای بهداشتی و غیر حضوری  خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه علاقمندان جهت ثبت نام می توانند در ساعات اداری به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم (عج) ابتدای بلوار فاطمیه مراجعه و یا با شماره 33350001 داخلی 2یا با شماره 09372490937 تماس حاصل نمایند  افزود: مهلت ثبت نام تا 20 آبانماه سال جاری خواهد بود.


وی با بیان اینکه در بخش حفظ موضوعی قرآن در این دوره زمینه برای حفظ منسجم و هدفمند از آیات و عباراتی که پیرامون یک موضوع از قرآن کریم باشد جهت علاقمندان فراهم می شود که هدف ايجاد علاقه و انس با قرآن کریم در بین مخاطبین و زمينه‌سازي جهت ایجاد انگیزه برای حفظ ترتیبی قرآن کریم در بین مخاطبین است.


 یار محمدی بیان کرد: در بخش حفظ تخصصی هم علاقمندان به حفظ قرآن كريم با گذراندن این دوره ، علاوه بر حفظ استوار و متقن آيات نوراني قرآن كريم در طول سه سال، بر مفاهيم آيات (در حد ترجمه و مفاهیم (سطح4)) نيز مسلّط می شوند.

 
وی یادآور شد: محتواي آموزشي اين طرح‌ بر مبناي آموزش شيوه حفظ، مرور و تثبیت کل قرآن كريم طراحي گرديده و محوريت در اين طرح بيان مباحث نظري و كارورزي عملي(حفظ، مرور و پرسش و پاسخ) است.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره حفظ تخصصی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر قرآن کریم موضوعی قرآن حفظ تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی