Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: به بازیکن جوانی مثل رضا شکاری مشاوره های غیراخلاقی داده و او را تحریک کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علیپور درباره ادعای رشید مظاهری و رضا شکاری مبنی بر جعل در قراردادشان با باشگاه تراکتور اظهار داشت: تایید یا تکذیب این موضوع باید در کمیته تعیین وضعیت که مرجع قانونی و مورد احترام ما است انجام شود اما طبق آنچه در قرارداد شکاری دیدم، متوجه شدم چیزی وجود ندارد که نشان دهنده این مطلب و موید این موضوع باشد، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه بازیکنان جوانی که می توانند آینده دار هم باشند مورد مشاوره های غیراخلاقی قرار می گیرند و به آنها می گویند اگر قراردادت را با باشگاه فسخ کنید، شرایط خوبی برای آینده تان ایجاد می شود. این موضوع محرکی می شود تا بازیکن چنین اقدامی انجام بدهد و این ادعا را داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: این بازیکنان شکایتی داشتند و ما هم توضیحات خود را در اختیار کمیته وضعیت قرار می دهیم. مسئولان این کمیته افراد با انصاف و باسوادی هستند و مشخص می کنند فسخ قرارداد آنها به چه شکلی بوده و سپس رای نهایی را صادر می کنند.

علیپور درباره اینکه طبق رای کمیته انضباطی قرارداد رشید مظاهری با تراکتور تغییراتی داشته است، توضیح داد: هر قراردادی ممکن است تغییرات و قلم خوردگی هایی داشته باشد که نمی تواند دلیل بر دست بردن و جعل در قرارداد باشد. با توجه به اینکه زمان امضای قرارداد با مظاهری در باشگاه تراکتور نبودم، خیلی نمی توانم نظر روشن و مبینی بدهم.

وی ادامه داد: با این وجود آنچه در باشگاه مطرح است مظاهری در جریان این تغییرات بوده و این موضوع را طریق تلگرام یا واتس آپ برای وی فرستاده اند و شاهد هم وجود دارد اما در نهایت کمیته وضعیت می تواند با احضار و بررسی توضیحات طرفین، نظر نهایی اش را اعلام کند. با این وجود باز هم می گویم هر تغییری در قرارداد به معنی جعل نیست و امکان دارد طبق توافق شفاهی طرفین و متاثر از برخی عومل انجام شده باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درگفت و گو با شبکه خبر اضافه کرد: با این حال امکان دارد یکی از طرفین قرارداد به این تغییرات اعتراض داشته باشد که من چندان به آن ورود نمی کنم و دوستان مسئول در کمیته وضعیت که افراد منصف و عادلی هستند، قطعا به این موضوع رسیدگی می کنند. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت