Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:59:37 GMT

واکنش مرغداران به ممنوعیت صادرات

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۴۲۴

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور در واکنش به ممنوعیت صادرات مرغ، گفت: عملا صادراتی انجام نمی شود که توقف آن تاثیری بر بازار داخل داشته باشد.

حبیب اسدالله نژاد در گفتگو با مهر در واکنش به تصمیم ستاد تنظیم بازار برای ممنوعیت صادرات مرغ گفت: این تصمیم از دو جهت قابل بررسی است. از جنبه ماهیت کار این اقدام کاملاً نادرست است چرا که صادرات هیچ محصولی نباید به نوسانات بازار داخل گره بخورد و اتخاذ تصمیمات خلق الساعه برای صادرات آسیب‌های جدی به بازارهای مقصد و در نهایت تولید داخل می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین نکته مهم اینجاست که امسال در بحث صادرات مرغ اتفاق خاصی رخ نداده و هم اکنون نیز عملاً صادراتی انجام نمی‌شود که ممنوعیت آن نتیجه‌ای داشته باشد.

اسدالله نژاد با تاکید بر اینکه دلیل نوسانات قیمت مرغ و سایر محصولات پروتئینی عدم تأمین و عرضه به موقع نهاده‌های دامی با نرخ مناسب است، افزود: همچنان خواسته ما از دولت تأمین به موقع نهاده‌ها و عرضه آنها با نرخ مصوب است.

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق رخ دهد مرغ نیز با قیمتی منطقی و ثابت در بازار عرضه می‌شود و تولیدکنندگان نیز از این همه گرفتاری خلاص می‌شوند.

اسدالله نژاد افزود: اتخاذ تصمیمات نادرست و خلق الساعه مانند ممنوعیت صادرات کمکی به تنظیم بازار نمی‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی مرغداران صادرات مرغ رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی ممنوعیت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت