Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در دومین روز از برگزاری کنگره بین المللی یوسرن گفت: این کنگره به صورت وبینار در سطح بین المللی و با حضور پژوهشگران از ایران و کشورهای مختلف جهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: امروز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ارتباط ویدئو کنفرانسی آخرین دستاوردها و فعالیتهای پژوهشی خود را در حوزه های مختلف علمی به محققان داخلی و خارجی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این کنگره به ریاست نیما رضایی، موسس و رئیس شبکه جهانی یوسرن و حضور محققان داخلی و خارجی آغاز بکار کرد و تا ۲۰ آبان ماه به صورت مجازی و حضوری ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،با اشاره به ماهیت شبکه یوسرن در دنیا گفت: یوسرن یک شبکه ارتباطی پژوهشی بین پژوهشگران جهان فراهم کرده است و این اتفاق مهم و ارزشمند توسط یک ایرانی رقم خورده است که توانسته تعداد زیادی از مراکز تحقیقاتی و پژوهشگران دنیا را به هم ارتباط دهد.

فرشیدی ابراز کرد: امسال فرصت بر این شد که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اجرای این کنگره مهم نقشی پررنگ داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه فرصت مناسبی است تا در این کنگره پژوهشگران ما به نتایج و فعالیتهای علمی خود بپردازند افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب محققان هرمزگانی طی دو سال اخیر اقدامات پژوهشی بر روی دریا بوده است؛ لذا یکی از موضوعات قابل ارائه در این کنگره با محوریت نقش دریا در سلامت و اقداماتی که تا کنون در این زمینه انجام شده است، می باشد.

فرشیدی تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی است که در کنار مباحث علمی و قابلیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه به جاذبه های تاریخی و توریستی استان در سطح بین المللی اشاره کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت مهم در جهت ارتقاء علمی و پژوهشی محققان دانشگاه و شناساندن این استان و دانشگاه به دنیا استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنگره بین المللی یوسرن دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان