Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:20:06 GMT

پلمب ۳۵ واحد صنفی دلفان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۶۶۸

پلمب ۳۵ واحد صنفی دلفان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حشمت بهمنی،فرماندار دلفان اظهار داشت: بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می‌گیرد.

او با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلفان گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار، اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت ها، نسبت به این تخلفات برخورد قضایی شد.

او تاکید کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تردد‌های غیرضروری، راهکار جدی و مورد تاکید برای مقابله با شیوع کرونا است که مردم باید با رعایت این موارد، زنجیره انتقال ویروس را قطع کنند.

۶ هزار واحد صنفی زیر نظر ۱۲ اتحادیه در شهرستان دلفان فعالیت دارند.

این شهرستان از نظر شیوع کرونا شرایط فوق حاد دارد و به جز رده‌های شغلی سطح یک شامل مواد غذایی ضروری و مراکز دارویی و درمانی، سایر اصناف آن تعطیل هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری دلفان واحد صنفی شیوه نامه بهداشتی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مصطفی بهارلویی نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که  امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ‌های لازم به سراسر کشور انجام شده تا در دهه کرامت امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی نظیر آذین‌بندی و چراغانی بازار‌ها در سراسر کشور انجام شود.

 وی با بیان اینکه در بازار تهران برنامه‌های خاصی را برای چراغانی و برگزاری جشن‌های محوری توسط صنوف برنامه‌ریزی شده است گفت: در صنف طلا بازار‌ها مفروش خواهد شد و برپایی جشن‌هایی با اهدای جوایز به دختر‌ها پیش‌بینی شده است.

 نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در بازار تهران و اصناف سراسر کشور در دهه کرامت، گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید نیز در ایام دهه کرامت به‌ویژه در سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام در بازار تهران برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد: همچنین به صندوق‌های قرض‌الحسنه اصناف و بازاریان سراسر کشور ابلاغ شده است که در ایام دهه کرامت  اعطای وام به نیازمندان تسهیل گردد و منابع ویژه‌ای به این امر اختصاص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر