Web Analytics Made Easy - Statcounter

میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم از تجهیز بیمارستان آیت‌الله خاتمی این شهرستان به دستگاه سی‌تی‌اسکن تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، جواد میربهبودی، فرماندار خاتم با اشاره به تجهیز بیمارستان شهرستان خاتم به دستگاه سی‌تی‌اسکن، گفت: شهرستان خاتم نسبت به ویروس کرونا در وضعیت حاد و بحرانی قرار دارد به‌طوری‌که روزانه بین ٣٠ تا ۴٠ نفر به آمار مبتلایان افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میربهبودی یکی از مشکلات اصلی بیمارستان آیت‌الله خاتمی را در وضعیت کرونا نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن عنوان کرد و گفت:با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته نیاز ضروری این واحد درمانی مرتفع و در حال حاضر دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان خریداری‌شده و تا چند روز آینده به بیمارستان تحویل داده می‌شود و با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم مورد بهره‌برداری قرارمی گیرد.

رئیس ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونای شهرستان خاتم گفت: از مردم تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک،  فاصله اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی را به شکلی ویژه مورد توجه قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند تا دیگر شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.

وی در پایان از عنایت ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه بیمارستان آیت‌الله خاتمی در رفع مشکلات  بیمارستان و دغدغه‌های مردم در شرایط رویارویی با ویروس کرونا  صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه سی تی اسکن شهرستان خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی