Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:48:12 GMT

بازیکن تراکتور در لیست خرید پرسپولیس نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۹۲۶

بازیکن تراکتور در لیست خرید پرسپولیس نیست

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شکاری پس از یک فصل حضور در تراکتور تبریز و نیمکت نشینی در اکثر بازی‌های این تیم در فصل گذشته تصمیم به فسخ یکطرفه قرارداد خود با این باشگاه گرفت تا شایعاتی درباره احتمال حضور او در پرسپولیس مطرح شود.

شکاری پیش از این نیز با انتقال از ذوب آهن به روبین کازان روسیه جنجال‌هایی را بابت عدم پرداخت حق رشد خود به باشگاه اصفهانی ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در ابتدای فصل گذشته مد نظر باشگاه پرسپولیس بود این بار جایی در تفکرات یحیی گل محمدی ندارد. از این رو سرمربی پرسپولیس بدون توجه به شرایط فعلی شکاری که می‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد علاقه‌ای به جذب وی ندارد و اسم او را در لیست خرید پرسپولیس قرار نداده است.

گفته می‌شود این بازیکن مدنظر تیم‌هایی چون گل گهر سیرجان و سایپا قرار دارد و شاید راهی این تیم‌ها شود.

باشگاه پرسپولیس پیش از این حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، علی شجاعی، آرمان رمضانی، محمد شریفی و عیسی آل کثیر را جذب کرد اما محرومت ۶ ماهه آل کثیر از سوی AFC، به دلیل شادی گل غیر ورزشی در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان سبب شد تا گل محمدی او را از لیست بازیکنان خود برای نیم فصل اول کنار بگذارد.

کد خبر 5067078 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس رضا شکاری تیم فوتبال تراکتور یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سایپا تهران تیم ملی فوتبال ایران انتخابی تیم ملی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بيستمين دوره ليگ برتر تيم مس رفسنجان فدراسیون فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان ویروس کرونا محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضا‌هایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیئت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متاسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد. قاعدتا hse رعایت نشده است.

چمران با بیان اینکه قرارداد‌ها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است