Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@18:45:57 GMT

گوچی - پرسپولیس؛ ۲ مشکل وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۹۴۳

گوچی - پرسپولیس؛ ۲ مشکل وجود دارد

 رضا قوچان‌نژاد با گل‌های حساسی که برای تیم ملی فوتبال کشورمان به ثمر رساند، خاطرات شیرینی در ذهن اهالی فوتبال نشانده است. این بازیکن توانایی بالایی در بازی در پیشانی خط حمله را داراست و یکسری رکورد‌های خاص هم به نام خود در لیگ هلند به ثبت رسانده است.

او در تمام این سال‌ها، یکی از گزینه‌های سبد خرید باشگاه پرسپولیس بود و برخی از همبازیانش در تیم ملی هم معتقدند رضا هوادار پرسپولیس است، اما هرگز این اتفاق رخ نداد که گوچی را در لیگ ایران ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، باشگاه‌های استقلال، سپاهان و به خصوص تراکتور هم در مقاطعی تصمیم به مذاکره با او گرفتند، ولی قوچان‌نژاد ترجیح داد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد. او حتی در همین فصل، پیشنهاد شیرین باشگاه تراکتور را رد کرد.

حالا بار دیگر بحث پرسپولیسی شدن این بازیکن بر سر زبان‌ها افتاده و این احتمال وجود دارد که این‌بار کار تمام شود، اما از سمت دیگر شنیدیم رضا برای پیوستن به پرسپولیس با دو مشکل اساسی مواجه است. اول اینکه به خاطر شرایط زندگی خصوصی و شغل همسرش، ترجیح می‌دهد در اروپا بماند و از سوی دیگر، او تحت قرارداد باشگاه زووله هلند است و بعید به نظر می‌رسد این باشگاه با رقم پایین، رضایت به جدایی گوچی بدهد.

با این حساب، نمی‌توان انتظار داشت مراحل جذب گوچی توسط پرسپولیس به سادگی و سرعت انجام شود البته اگر شخص قوچان‌نژاد علاقه‌ای به حضور در لیگ ایران داشته باشد.

 

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمان آسیا رضا قوچان نژاد پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او افزود: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه‌های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیر‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد