Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:38:20 GMT

آسمان ایران ‌محل آزمون و خطا نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۱۲۸۳

آسمان ایران ‌محل آزمون و خطا نیست

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء گفت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه‌روز در حال رصد مرزها هستیم.

به گزارش مشرق، امیر قادر رحیم‌زاده، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء صبح امروز، دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در جلسه شورای تامین شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه‌روز در حال رصد مرزها هستیم و به هیچ عنوان طرفین درگیر نمی‌توانند مرزها را دچار نقص امنیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ارتش جمهوری آذربایجان در آستانه تصرف شهر راهبردی شوشا / اخبار امیدوارکننده از احتمال برقراری آتش بس دائم در منطقه قره‌باغ +نقشه و تصاویر

وی با اشاره به اینکه نباید آسمان ایران به عنوان محل آزمون و خطا در نظر گرفته شود بیان کرد: برخورد شدید و جدی با نقض‌کنندگان خواهیم داشت و انتظار می‌رود در این زمینه به هشدارهای لازم توجه گمارده شود تا امنیت آسمان کشور به هیچ عنوان زیر سؤال نرود.

بیشتر بخوانید: سرنگونی دومین پهپاد بیرقدار ارتش ترکیه توسط پدافند ارمنستان +عکس

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء پدافند هوایی ارتش ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌ها انجام یافته در حال حاضر رزمندگان ایران اسلامی با تمام توان و قوا در منطقه حضور داشته و آمادگی کاملی از این بابت دارند تا مردم هیچ گونه نگرانی و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

رحیم‌زاده بیان کرد: بدون شک در تأمین امنیت پایدار و کامل هیچ تعارفی با احدالناسی نداریم و بی‌توجهی به گفته‌ها و خواسته‌ها سبب می‌شود تا مجبور به برخورد بدون اغماض و بدون چشم‌پوشی با طرفین درگیری قره‌باغ داشته باشیم که به همین منظور لازم و ضروری است تا به انتظارات ما اهمیت داده شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ قره باغ ایران اردبیل مشرق هیچ عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه