Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@13:25:58 GMT

پوشش بیمه‌ای مشترکان گاز در فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۱۳۹۸

پوشش بیمه‌ای مشترکان گاز در فارس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خاکباز رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست پدافند غیر عامل شرکت گاز استان فارس ،گفت: شرکت ملی گاز ایران به نمایندگی از طرف تمامی مشترکان خانگی گاز طبیعی با شرکت بیمه معلم نسبت به پوشش بیمه مالی و جانی در سال ۹۹ اقدام کرده است.

او، بیان کرد: با توجه به توافق بیمه در حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی اعم از انفجار، آتش سوزی و مسمومیت ‌ها، به ساکنان و یا اشخاص ثالث خسارت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکباز، تصریح کرد: ملاک محاسبه و پرداخت حق بیمه مشترکان صورت حساب‌های صادره گازبها است.
رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست پدافند غیر عامل شرکت گاز فارس، ادامه داد: شرکت گاز فارس موظف است ظرف ۱۵ روز کاری پس از کسب اطلاع از وقوع حادثه آن را به بیمه اعلام کند.
او، افزود: پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه ۹۰ میلیون تومان به وارثان متوفی، غرامت نقض عضو و از کار افتادگی و هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه ۴۵ میلیون تومان پرداخت می شود.   خاکباز، اضافه کرد: حداکثر جبران خسارت‌های مالی وارده به ذینفعان و هرگونه اموال منقول وغیرمنقول آن‌ها درهرحادثه و به ازای هریک ازموارد تحت پوشش بیمه به عنوان یک واحد مستقل خانگی شهری یا روستایی (کل محدوده اشتراک) تا مبلغ ۴۰۱ میلیون تومان است.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست پدافند غیر عامل شرکت گاز فارس، تاکید کرد: حداکثر جبران خسارت‌های مالی وارده به ذینفعان و هرگونه اموال منقول و غیرمنقول آن‌ها در هر حادثه و به ازای هر یک از موارد تحت پوشش به عنوان یک واحد مستقل تجاری شهری یا روستایی تا مبلغ ۲۲۵ میلیون تومان است.   او، گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۴۰ خانوار شهری یعنی معادل ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۳۰۵ هزار و ۹۶ خانوار روستایی، معادل ۸۸ و ۱۶ صدم درصد از جمعیت روستایی فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.   انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پوشش بیمه ای مالی و جانی حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی شرکت گاز استان فارس میلیون تومان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

رسول چراغ سحر به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است گفت: کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی و حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی در زمان پرداخت بیمه از تعرفه های درمانی نیز استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش مبلغ وام های ضروری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های حمایتی دولت به بازنشستگان و مسنمری بگیران تامین اجتماعی بوده که بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

چراغ سحر تاکید کرد: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در استان به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

چراغ سحر عناون کرد:این المیپاد بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار شد ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و صعود به قله قلم واقع در شهرستان دناست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند