Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر به امارات بروم مصدومیتم برطرف می‌شود، ولی متأسفانه به دلیل بیماری کرونا هنوز موفق به گرفتن ویزا نشده‌ام. - اخبار ورزشی -

عماد میرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیت از ناحیه استخوان درشت نی گفت: این مصدومیت از فصل گذشته با من همراه است و مصدومیت عجیبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه یک ترک کوچک در استخوانم وجود دارد. من در شرایط طبیعی دردی ندارم، ولی در زمان تمرین و مسابقه احساس درد دارم. بعد از اتمام فصل که چند روزی استراحت کردم مشکلی وجود نداشت، ولی با شروع دوباره تمرینات پایم درد گرفت و نتوانستم با مس رفسنجان تمرین کنم.

وی راجع به جدایی‌اش از تیم مس رفسنجان تأکید کرد: من با آقای ربیعی صحبت کردم و ایشان هم دلایل خودش را داشت. او به من گفت که نیاز به مهاجم دارد و من هم نمی‌توانستم بازی کنم. باشگاه مس در نهایت محمد قاضی را جذب کرد تا سهمیه لیگ برتری‌اش پر شود و من هم جدا شدم. البته هنوز برگه فسخ قراردادم را نگرفتم و اگر بخواهم به تیمی بروم، این برگه را از باشگاه مس می‌گیرم.

میرجوان در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد، تصریح کرد: نمی‌توانم در این مورد زمان دقیقی را بگویم. تلاش من این است که به دبی بروم، چون در آنجا دستگاهی است که می‌توانم با استفاده از آن در عرض یک هفته یا 10 روز خوب شوم. چند بازیکن مثل آرش افشین، رضا اسدی و حسین ابراهیمی هم قبلاً به دبی رفتند و زیر نظر پزشک اسپانیایی بودند تا خوب شوند. متأسفانه هنوز به دلیل بیماری کرونا نتوانستم ویزا بگیرم. حتی تلاش کردم مجوز پزشکی بگیرم که بازهم موفق نشدم.

وی در پایان تصریح کرد: من نمی‌دانستم که استخوان پایم ترک دارد، چون در MRI چیزی را نشان نمی‌داد، ولی بعد از عکس گرفتن مشخص شد که ترک کوچکی در استخوان درشت نی دیده می‌شود. امیدوارم این مصدومیت هر چه زودتر برطرف شود تا بتوانم دوباره به میادین برگردم.

دوری چندماهه عماد میرجوان از میادین فوتبال

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از اعراب حاشیه خلیج فارس خواسته که در حمایت از رژیم اسرائیل در تقابل با ایران، دفاع هوایی یکپارچه تشکیل دهند.

به گزارش فارس، بلینکن غروب دوشنبه در نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: «این حمله تهدید شدید و فزاینده ایران و ضرورت همکاری ما در زمینه دفاع هوایی یکپارچه را نشان می‌دهد».

این در حالی است که طرح تشکیل پدافند هوایی پکپارچه از چندین سال پیش مطرح شده، اما تا کنون موفقیتی در پیشبرد آن حاصل نشده است.

چند روز پیش از این معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اجرای موفق عملیات «وعده صادق» علیه اسرائیل را نشان‌دهنده شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا توصیف کرده بود.

ایشان روز دوشنبه گفت: «اجرای موفق عملیات "وعده صادق" نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.

سردار سنایی راد گفت: «در شرایطی بودیم که، چون رژیم صهیونیستی با مانعی برای ادامه اقدامات خود را مواجه نمی‌دید و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت لذا برای متوقف کردن این روند جنایت و ترور از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر، عملیات وعده صادق طراحی شد.»

او در خاتمه گفت: «در طراحی این عملیات همه ابعاد ماجرا در نظر گرفته شد که ضمن ارسال پیام قدرت و ترمیم یا تثبیت بازدارندگی ما، هیچ زمینه‌ای برای بهانه جویی علیه ما وجود نداشته باشد، اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ جنازه زن و کودک در این ماجرا در اختیار داشته باشند حتماً دنبال مظلوم نمایی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.»

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد