Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال بیان کرد دلایل مختلفی برای فسخ یک طرفه قرارداد وجود دارد اما روح حاکم بر اصول ورزشی احترام به قرارداد است

جمشید نورشرق صحبت هایی را در مورد فسخ یکطرفه قرارداد عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، جمشید نورشرق درباره دلیل فسخ یکطرفه قرارداد برخی بازیکنان لیگ برتری مانند شجاع خلیل زاده توضیح داد:

باشگاه پرسپولیس درباره خلیل‌زاده شکایتی را نزد کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مطرح کرده اما دلایل مختلفی مانند انگیزه های مالی برای فسخ یک طرفه قرارداد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مواقع هم بازیکنان حق را برای خود قائل هستند و امکان دارد طبق سوء تفاهم و برداشت مختلفی که بین بازیکن و باشگاه ایجاد می شود، این اصطکاک به وجود بیاید که بازیکن اقدام به فسخ یکطرفه کند به همین دلیل با دعاوی مربوط به فسخ یک طرفه قرارداد مواجه می شویم.

او خاطرنشان کرد:

آنچه اهمیت دارد این است که روح حاکم بر اصول ورزشی و انتظاری که در این عرصه می‌رود، احترام به قراردادها است و بازیکن و باشگاه باید قرارداد را محترم بشمارند. تلاش ما هم در کمیته وضعیت دقیقا در همین مسیر است و می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که قرارداد برای طرفین به عنوان یک منبع الزام‌آور شناخته شود.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره اینکه مسؤولان باشگاه تراکتور مدعی هستند تغییر قرارداد رشید مظاهری از طریق تلگرام و واتساپ به اطلاع وی رسیده بود اظهار داشت:

حواشی پرونده‌های مربوط به فسخ قراردادها خیلی زیاد است. اولین پرونده‌ای که در این زمینه به آن رسیدگی کردیم مربوط به شکایت باشگاه سپیدرود از محمد بلبلی و باشگاه فولاد خوزستان بود در آن پرونده هم مسائل خیلی زیادی مانند تحریک بازیکن برای فسخ یکطرفه قرارداد مطرح شد.

نورشرق درباره آخرین وضعیت پرونده رشید مظاهری و باشگاه تراکتور اظهار داشت:

امروز در کمیته وضعیت جلسه رسیدگی به ادعای این بازیکن انجام می‌شود و نمی‌خواهیم از حالا نظری درباره این پرونده اعلام کنیم. یکی از مهمترین مباحثی که باید به شکل جدی به آن رسیدگی شود، همین بحث است زیرا فرض بر این است باشگاه مقصد بازیکن را ترغیب و تحریک می‌کند که برای این موضوع در مقررات، جرائم و ضمانت اجرای شدیدی نسبت به باشگاه مقصد در نظر گرفته شده است.

او در ادامه گفت و گو با شبکه خبر افزود:

به شکلی رفتار می‌کنیم که طرفین بتوانند نسبت به قرارداد خود اعتماد کنند و خاطرشان جمع باشد امضایی که پای قرارداد می‌زنند سبب احترام طرف مقابل و همچنین سایر باشگاه‌ها خواهد شد.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تغییر در قرارداد نباید در هر سه نسخه مربوط به آن اعمال شود، گفت:

قاعدتا همینگونه است اما خیلی کارها مطابق قاعده انجام نمی‌شود. یکی از مسائل مرتبط به روابط قراردادی نه تنها در عرصه ورزش بلکه در تمام زمینه‌ها این است وقتی قراردادی امضاء می‌شود یک نسخه آن را تحویل بگیرید اما در بسیاری از مواقع رفتار قراردادی را انجام نمی‌دهیم و به مشکل خودمان باز می‌گردد. خیلی از مواقع بازیکن به کمیته وضعیت مراجعه کرده و می‌گوید قراردادم را در اختیار ندارم و خواهش می‌کنم آن را از باشگاه بگیرید.

نورشرق تصریح کرد:

انتظار داریم بازیکن حرفه‌ای و حتی آماتور نسخه قراردادش را در اختیار داشته باشد، زیرا بخشی از مشکلات از این طریق رفع می‌شوند. باید آموزش‌های اولیه به بازیکن و باشگاه داده شود تا بدانند از چه حقوقی برخوردار هستند. فرض می‌گیریم آنچه طرفین با هم توافق کردند محترم است اما برخی موارد الزام‌آور بر حسب وظیفه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در نظارت قرار گرفته و درباره آنها تذکر داده می‌شود. اگر اختلافی بین طرفین باشد طبق همان مقررات الزام‌آور تصمیم‌گیری می‌کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فسخ یک طرفه قرارداد فدراسیون فوتبال کمیته وضعیت برای فسخ یک فسخ یکطرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند