Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب ملائی یگانه، شهردار زنجان با اشاره به تجمعات مردم در آرامستان گفت: با همکاری نیروی انتظامی نظم در آرامستان‌های زنجان برقرار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در زمینه عدم حضور مردم در آرامستان‌های شهر زنجان در شبکه‌های مجازی، بیلبوردها و استندهای سطح شهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه از طریق از صدا و سیما نیز اطلاع رسانی لازم برای عدم تجمع در آرامستان‌های سطح شهر انجام شده است، افزود: کلیپی نیز در فضای مجازی در خصوص عدم حضور شهروندان در آرامستان‌ها تهیه و تذکرات لازم ارائه شده است.   این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونای کشور، حضور مردم در زمان تدفین و مراسم‌های اموات در آرامستان‌های کشور باید حداقلی باشد، ادامه داد: متاسفانه همکاری مردم در این زمینه خوب نیست و شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده است.   شهردار زنجان یادآور شد: اخیرا با یکی از شرکت‌های تابع نیروی انتظامی به نام انتظام مذاکرتی انجام شده است تا با همکاری نیروهای انتظامی  نظم در آرامستان‌ها برقرار شود.   یگانه با بیان اینکه افرادی که یکی از نزدیکان یا بستگان آنها فوت کرده است در شرایط خوبی قرار ندارند و عدم توجه به تذکرات ماموران شهرداری موجب درگیری‌هایی بین مردم و نیروهای شهرداری می شود، افزود: مقدمات کار فراهم شده است تا در روزهای آینده نسبت به کنترل مجموعه بیشتر اقدام شود.   وی گفت: ضروری است مردم از مراجعه حضوری به آرامستان ها خودداری کرده و افراد دارای متوفی نیز اصراری بر تدفین با حضور حداکثری در مجموعه آرامستان نداشته باشند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود