Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جوردن هندرسون بعد از تساوی یک بر یک تیمش در بازی خارج از خانه شب گذشته با منچسترسیتی گفت: می توانستیم یکی، دو کار را در بازی بهتر انجام دهیم اما در مجموع بازی یکدستی ارائه کردیم.

وی افزود: به خصوص در دفاع خوب بودیم. فکر می کنم پنالتی که به ضرر ما گرفته شد، کمی سخت گیرانه بود.

هندرسون ادامه داد: در آن صحنه دست جو گومس بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس چرا باید پنالتی گرفته می شد؟ آن حرکت خطا نبود.

در این مسابقه گابریل ژسوس 31 برای منچسترسیتی و محمد صلاح 13(پنالتی) برای لیورپول گل زدند.

کوین دبروینه از منچستر دقیقه 41 ضربه پنالتی را به بیرون زد و آن را هدر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیورپول منچسترسیتی منچستر پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد

بازیکن پیشین تیم ملی هلند، می‌تواند موفقیت اسلوت در آنفیلد را تصور کند. 

درک کویت، اسطوره باشگاه لیورپول، از پیوستن آرنه اسلوت به دیگر تیم محبوبش استقبال می‌کند. 

طرفداری | اسلوت هم اکنون سرمربی فاینورد است؛ تیمی که کویت در هلند از آن طرفداری می‌کند. بازیکن پیشین قرمزها در مطلبی اختصاصی برای وبسایت اتلتیک، درباره همکاری لیورپول و اسلوت صحبت کرده است که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

آرنه عاشق بازی است و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به فوتبال فکر می‌کند. این شور و اشتیاق زمانی که او صحبت می‌کند کاملاً مشهود است. او همیشه تیم‌های دیگر را آنالیز می‌کند و به این فکر می‌کند که چطور تیمش می‌تواند پیشرفت کند و تکامل پیدا کند.

آرنه از نظر تاکتیکی بسیار قوی است. چیزی که باعث شهرت بالای او در هلند شده، داشتن فلسفه و سبک بازی خاص خودش است. امروزه همیشه مربیان را با هم مقایسه می‌کنند. آیا سبک یورگن کلوپ است؟ آیا سبک ژوزه مورینیو است؟ آیا سبک پپ گواردیولا است؟ پاسخ این است که اسلوت سبک خاص خودش را دارد. او از کسی کپی نمی‌کند. او دقیقاً می‌داند چه می‌خواهد و به آن اعتقاد دارد. سبک او فوتبالی هجومی و جذاب است. او دوست دارد با یک دفاع پر فشار و با شدت بالا بازی کند، به طوری که توپ در زمین حریف بچرخد، اما این سبک بازیِ اوست؛ این با سبک کلوپ متفاوت است، اما در اصول کلی زیادی با او مشترک است.

خبر انتخاب اسلوت توسط لیورپول به طور غیرمنتظره‌ای منتشر شد. من شگفت‌زده شدم، زیرا از زمانی که یورگن اعلام کرد در پایان فصل جدا می‌شود، اسامی دیگری به عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده بودند. اما این انتخاب کاملا منطقی به نظر می‌رسد. من با آرنه صحبت نکرده‌ام، اما اگر در مورد همه چیز توافق شود، لیورپول انتخاب بسیار خوبی داشته است. این برای من به عنوان یک هوادار هلندی که هم طرفدار فاینورد و هم لیورپول هستم، جالب است. راستش را بخواهید، کمی هیجان‌زده هستم.

منتقدان خواهند گفت که «آرنه اسلوت هرگز مربی یک تیم خارجی نبوده است»، اما ما می‌دانیم که یورگن کلوپ چقدر موفق عمل کرد، در حالی که او هم قبل از آمدن به لیورپول، سابقه مربیگری خارج از کشورش را نداشت. لوئیس فن خال زمانی گفت: «وقتی آماده باشی، آماده هستی.» سن شما یا میزان تجربه‌تان مهم نیست، همه چیز به توانایی‌های شما بستگی دارد.

با اینکه جانشینی یورگن کار ساده‌ای نیست، اما آرنه اسلوت این مسیر را به روش خودش طی خواهد کرد و تمام تلاشش را برای موفقیت باشگاه به کار خواهد بست. او مصمم، باانگیزه و سرشار از خودباوری است. سبک بازی اسلوت همان چیزی است که هواداران لیورپول دوست دارند در آنفیلد ببینند. او همچنین با رسانه‌ها رابطه‌ خوبی دارد، چرا که به طور شفاف و واضح صحبت می‌کند. با توجه به حضور بازیکنان خارجی زیاد در فاینورد، اسلات جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کرد و از این رو، در لیورپول هم مشکلی از نظر زبان نخواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد