Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» به کارگردانی مریم معترف از تولیدات سال ۱۳۹۸ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» اکران شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش برگرفته از داستان کشتی نوح و مناسب کودکان پنج سال به بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» روایت‌گر داستان حضرت نوح و فرمان خداوند برای ساختن کشتی و سوار کردن جفت‌های مختلف حیوانات در آن، ماجراها و اتفاق‌هایی که تحت تأثیر شیطنت‌های شیطان، میان حیوانات در کشتی رخ داده، نگارش کتیبه قانون زندگی در کنار هم از سوی‌ حضرت نوح و در نهایت رسیدن به خشکی است.

بر همین اساس، گروهی از نویسندگان متن نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» را نوشته‌اند و مریم معترف آن را بازنویسی کرده است.

میثم یوسفی، مجتبی گوهرخای، علی بیک‌محمدی، منا شمس‌الدینی، شهرام نجاتی و مسعود پورجمشید در این نمایش نقش‌آفرینی کرده‌اند.

همچنین شهرام نجاتی به عنوان شاعر و آهنگ‌ساز، فائزه فیض به عنوان طراح و سازنده عروسک و محمدرضا شاملوفرد به عنوان طراح نور با این نمایش همکاری داشته‌اند و پرده نقاشی نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» بر عهده مهدی طالعی‌نیا و طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده سعید شاکرنیا بوده است.

حمیدرضا حسینعلی کارگردان تلویزیونی، عباس شاه‌چراغی دستیار کارگردان، فریبا جدیدی مشاور رسانه‌ای، شهر آشوب مفتاحی هماهنگ‌ کننده، ‌شادن گلزار روابط عمومی و روژین ستاری مدیر تولید این اثر هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» را تا پایان آبان ۱۳۹۹ در پایگاه مجازی نمایش‌نما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تئاتر كودك کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح قصه های سفر پرماجرای کشتی نوح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!