Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@14:10:11 GMT

سه روش نامحسوس برای تبلیغات

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۲۶۵۹

سه روش نامحسوس برای تبلیغات

به گزارش افکارنیوز،

کسب وکارها چه به صورت دولتی باشند و چه یک کسب و کار خصوصی از صنعت چاپ برای تبلیغ کار خود استفاده های فروانی می کنند. روش های چاپی هم هزینه تمام شده کمتری نسبت به سایر روش ها دارد و هم افراد زیادی را دربر می گیرد. امروزه مواردی که سازمان ها، ادارات، کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغات استفاده می کنند و به صنعت چاپ مربوط می باشد، بسیار متوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روش کاربرد خاص خود را دارد و می توان گفت برخی از روش ها یک کسب و کار را به صورت علنی و برخی دیگر به صورت غیرعلنی و نامحسوس تبلیغ می کنند. چاپ تراکت و بروشور تبلیغاتی نمونه های نبلیغات محسوس هر کسب و کاری هستند اما در این مطلب قصد داریم شما را به سه روش نامحسوس آشنا کنیم. اگر شما علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تقویم رو میزی، یک تیر و دو نشان

امروزه چاپ تقویم رومیزی به یک عادت هر ساله برای اکثر کسب و کارها تبدیل شده است. تقویم های رومیزی معمولا یک مانده به عید نوروز طراحی و چاپ شده و بین کارمندان، رقبا و برخی از مشتری ها پخش می شوند. معمولا آدرس، شماره تلفن و نمونه هایی از کسب و کار روی تقویم ها نوشته می شود و از آنجا که تقویم یک وسیله کاربردی است این موارد در طول یک سال همیشه در معرض دید افرادی که از این تقویم استفاده می کنند قرار دارد و یک تبلیغ فوق العاده برای آن کسب و کار محسوب می شود.

برای چاپ تقویم رومیزی کسب و کارها می توانند از طرح های موجود انتخاب کرده و فقط سفارش چاپ دهند. همچنین می توانند کمی بیشتر هزینه کنند و طرح مخصوص به خود طراحی نمایند. قطعا نمونه دوم بیشتر دیده خواهد شد و همچنین می توان از تبلیغات بیشتری در آن استفاده کرد. راه های زیادی برای پایین آوردن هزینه چاپ تقویم وجود دارد برای مثال با انتخاب پایه تقویم ارزان قیمت می توان هزینه ها را تا حد معقولی پایین برد.

فاکتورها را در پاکت های مخصوص به خود به مشتری تحویل دهید!

چاپ پاکت نامه یکی دیگر از انواع تبلیغات چاپی است که می توان آن را جزو نامحسوس ها قرار داد. معمولا ادارات و سازمان ها پاکت نامه های مخصوص به خود را دارند که تمام نامه های اداری خود را در آنها قرار می دهند اما کسب و کارهای دیگر هم می توانند برای خود پاکت هایی طراحی کنند و برای مثال فاکتورها و رسیدها را در آن قرار داده و به مشتری های خود تحویل دهند. این کار هم تصویری شکیلی از یک برند در ذهن مشتری ایجاد می کند هم می توان از فضای پشت پاکت برای تبلیغات استفاده کرد.

پاکت ها از نظر سایز، رنگ و جنس کاغذ می توانند با هم تفاوت داشته باشند. بهتر است هنگام طراحی پاکت نامه مخصوص به خود به رنگ سازمانیتان دقت نمایید. نکته دیگر اینکه شما می توانید در پاکت نامه ها کارت های ویزیت خود را نیز قرار دهید و به این صورت هم کار خود را تبلیغ نمایید. در پایان باید به این نکته اشاره کرد که اگر قصد نداریم یک طراحی منحصر به فرد برای خود داشته باشید بهتر است از پاکت های سفید و ساده برای کار خود استفاده نمایید.

چاپ سربرگ، از الزامات یک کسب و کار

در دنیای امروز شما کمتر کسب و کاری را پیدا می کنید که دفتری برای خود داشته باشد و از سربرگ مخصوص خود استفاده نکند. معمولا نامه های اداری را برای اینکه حالت رسمی تری داشته باشد در سربرگ خود شرکت منتشر می کنند. درواقع مواردی مثل لوگو و کارت ویزیت و سربرگ اولین چیزهایی است که یک کسب و کار به محض شروع کار خود باید به طراحی و چاپ آنها دست بزند. حالا چاپ سربرگ چطور می توانند جنبه تبلیغاتی داشته باشند؟ وقتی شما نامه های رسمی خود را در سربرگ منتشر می کنید تصویر خوبی از برند خود در ذهن دیگران ایجاد می نمایید و اعتماد آنها را بیشتر جلب می کنید. وقتی افراد دیگر از آن مشتری درباره کسب و کار شما بپرسند حتما او این تصویر خوب را به آنها انتقال می دهد. بنابراین به صورت نامحسوس کار شما تبلیغ خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تبلیغات صنعت چاپ روش تبلیغات مخصوص به خود یک کسب و کار برای تبلیغ پاکت نامه پاکت ها کار خود نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، ۱۶ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:
*************************
تقویم روز و اوقات شرعی
هنگام اذانِ صبــح ســاعت ۳ و ۵۰ دقیقه 
طلوعِ آفتاب ساعت ۵ و ۲۴ دقیقه 
اذانِ ظهـــر ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه 
اذان مغرب ســـــاعت ۱۹ و ۱۶ دقیقه 
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • تقویم و اوقات شرعی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم