Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با طرح سؤالی از وزیر بهداشت خواستار پاسخگویی وی درباره رتبه نخست ایران در کارآزمایی بالینی کرونا سازمان بهداشت جهانی شد. - اخبار استانها -

عیلرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با طرح سؤالی از وزیر بهداشت و درمان، اظهار داشت: سوال بنده از وزیر بهداشت این است که چرا ایران جایگاه نخست مشارکت بیماران در مطالعه کارآزمایی بالینی سازمان بهداشت جهانی برای درمان کووید 19 را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت بیماری قالیباف/نتیجه 2 نوبت تست کرونای رئیس مجلس منفی بود رئیس علوم پزشکی کرمان: اشغال بیش از 50 درصد تخت‌ها توسط بیماران کرونایی/ ظرفیت آزمایش تست کرونا در استان 2 برابر شد تست کرونای کادر فنی تیم ملی فوتبال و اعلام زمان معرفی ملی‌پوشان

وی افزود: از 29 کشور دنیا تنها 7500 نفر در این مطالعه دخیل بوده‌اند و ایران به تنهایی بیشترین آمار را در بین کشورها دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از کشور ایران  به تنهایی 3500 نفر در این طرح مشارکت داشته‌اند که جای سوال دارد، بیان کرد: وزیر بهداشت و درمان باید در این زمینه شفاف‌سازی کند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است