Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- باشگاه فوتبال استقلال از کارگزار جدید خود رونمایی کرد.

 پس از کش و قوس‌های فراوان و مذاکرات مسئولان استقلال، این باشگاه در نهایت کارگزار جدید خود را معرفی کرد.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال، درباره انتخاب کارگزار جدید برای باشگاه استقلال گفت: برای انتخاب کارگزار، مزایده‌ای شفاف و به صورت عمومی که در تاریخ باشگاه استقلال بی‌سابقه بوده است، برگزار شد که در آن کف درآمد باشگاه ٧٥ میلیارد تومان تعیین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش پرداختی ۳۵ میلیاردی هم در این مزایده قرار داده شده بود که به محض برنده شدن کارگزار در مزایده، باید پرداخت می‌شد.

وی افزود: پس از برگزاری مزایده، شرکت داده گستر عصر نوین، مالک برندهای ارتباطی های‌وب و پارس آنلاین، با اعلام مبلغ ٨٠ میلیارد تومان، برنده این مزایده شد.
شایان ذکر است؛ این شرکت از هولدینگ‌های بزرگ کشور در زمینه اینترنت بوده و امیدواریم با حضور این شرکت، بتوانیم طرح‌های درآمدزایی نوینی از جمله مواردی چون سیم کارت هواداری، بسترهای مدیایی اختصاصی، کیف پول الکترونیکی و ... را راه اندازی کنیم.

همچنین باشگاه استقلال در خصوص رونمایی از کارگزار جدید خود بیانیه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی