Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری کانون شهدای روستای سمچول و آتش نشانی بهشهر، با حضور آتش نشانان آموزش لازم در راستای اطفای حریق به اهالی این روستا ارائه شد.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: با توجه به گازرسانی روستاهای بالادست و لزوم توجه به ایمنی، کلاس های اطفای حریق به همت کانون شهدای روستای سمچول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: تلاش داریم تا با برگزاری کلاس های نظری و عملی، آتش نشان داوطلب تربیت کرده تا در مواقع ضروری وارد عمل شده و کمک کار ماموران آتش نشانی در روستاها باشند.

زارعی از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان آتش نشانی در کانون شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده با سازمان آتش نشانی بهشهر مقرر شد که آموزش رایگان دراین راستا به اعضای کانون ارائه شود.

 

وی یادآور شد: با پیگیری های انجام شده و اعلام موافقت مدیر عامل آتش نشانی بهشهر، مقرر شد تا آموزش های اطفای حریق در تمام سطوح و کنترل و ایمن سازی منازل به داوطلبان ارائه شود تا در مواقع ضروری وارد عمل شوند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر در پایان گفت: در جلسه ای که توسط کانون شهدا روستای سمچول و موسسه خاتم الانبیای این روستا با مدیر عامل آتش نشانی بهشهر برگزار شد؛ مقرر شد تا با انعقاد قرار داد به اعضای کانون شهدا روستای سمچول بهشهر آموزش های لازم داده شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس های اطفای حریق بهشهر آتش نشانی بهشهر کانون شهدا اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود