Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز دوشنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان با حضور دادستان مرکز، مدیران قضایی و اجرایی، با اشاره به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به عنوان جهش تولید و همچنین تأکیدات رییس قوه قضاییه در این رابطه، افزود: هماهنگی هرچه بیشتر میان دادگستری کل استان، دستگاه‌های متولی و ضابطان به تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام پرونده‌های مهم قاچاق کالا و ارز منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این موضوع به علت اهمیت ویژه آن و بازتاب عمومی در سطح جامعه، ضمن بازدارندگی و تحقق سیاست‌های نظام در عرصه مقابله با قاچاق، علاوه بر جهش تولید و توسعه کسب و کار، افزایش رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.
رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: لازم است جهت رسیدن به این هدف سریعا پرونده‌های وارده مورد رسیدگی قرار گیرد و اموال توقیف شده با مجازات‌های متناسب و بازدارنده تعیین تکلیف شود.
وی در ادامه ضمن بازرسی از قسمت‌های مختلف انبارهای اموال تملیکی، اقدامات انجام شده به منظور مقابله با قاچاق و نقاط ضعف و آسیب‌ها را شخصاً مورد بررسی قرار داد و علاوه بر تذکر به مسوولان مربوط، دستورهای لازم را برای تشدید تدابیر پیشگیرانه و مقابله‌ای صادر کرد.

برچسب‌ها دادگستری استان قزوین قاچاق سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری استان قزوین قاچاق سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالای قاچاق دادگستری استان قزوین قاچاق سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالای قاچاق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل