Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:35:35 GMT

روند اجرای تقاطع غیرهمسطح ورودی بوشهر شتاب می‎گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۳۱۹۵

روند اجرای تقاطع غیرهمسطح ورودی بوشهر شتاب می‎گیرد

به گزارش ایرنا، حسین صالحیان روز دوشنبه در حاشیه آیین نمادین ویلچر سواری مسئولان شهرداری بوشهر در پارک مادر که با هدف شناسایی موانع فراروی معلولان و توان یابان برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه روز گذشته در نشستی چهار ساعته با پیمانکار و رئیس کارگاه تقاطع غیرهمسطح میدان مطهری بوشهر بنا شد، برنامه زمان‌بندی ماهیانه به شهرداری ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در زمان حاضر شهرداری به پیمانکار پروژه هیچ بدهی ندارد و آخرین صورت وضعیت آنها نیز در دست پیگیری است.

صالحیان ادامه داد: پیمانکار یک سری مسائل و مشکلاتی در اجرای پروژه داشت که با برطرف شدن آنها قول داده پروژه را با روند بهتر و سریع تر از گذشته اجرا کند.

وی اظهار داشت: چنانچه پیمانکار نخواست کار را بموقع ادامه دهد با وی برخورد قانونی خواهد شد.

صالحیان ادامه داد: شهرداری این همت را دارد تا معابر، ورودی پارک‎ها و مکان‎های مختلف را طوری مناسب سازی کند که معلولان و توان‌یابان بتوانند بخوبی از آن استفاده کنند.

وی افزود: رفع موانع فراروی معلولان برای ورود به معابر عمومی یک زمان مناسب می‌خواهد و چه بهتر که از هم اکنون این کار به صورت جدی آغاز شود.

صالحیان اظهار داشت: اداره کل بهزیستی باید به عنوان راس هرم در همرامی و تعامل با مجموعه شهرداری باشد و در این زمینه انتظار می‎رود سایر دستگاه‌ها نیز برای استانداردسازی فضا برای تردد معلولان وظیفه خود را انجام دهند.

وی گفت: همه باید دست به دست هم دهند تا با رفاقت، همدلی برای رفع تدریجی مشکلات اقدام شود.

شهردار بوشهر ادامه داد: قرار نیست همه مشکلات یک شبه حل شود زیرا برطرف کردن هر مشکل نیاز به طرح، برنامه ریزی، اصلاح و اعتبار دارد اما با وجود این وضعیت سعی می‎شود برای پروژه‎های جدید پیوست توجه به توان یابان بطور جدی لحاظ شود.

وی عنوان کرد: اگر مشاهده می‎شود معلولان در سطح شهر بوشهر کم هستند دلیلش این نیست که توانخواهه نداریم بلکه علتش وجود توان یابانی است که قادر به استفاده از فضای شهری نیستند.

صالحیان ادامه داد: با تشکیل شورای جدید شهر بوشهر و لحاظ خط مشی و سیاست‌های نو اولویت شهرداری با هدف اجرای پروژه‌های نیمه تمام به صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی افزود: در حین کار هر وقت مشکلی حل نشدنی ایجاد شد با همراهی و همفکری اعضای شورای شهر و چنانچه ضرورت داشت با مسئولان استان مطرح خواهد شد و چنانچه بحث‌های دیگری باشد به طور قطع آن را شفاف با شهروندان در میان خواهم گذاشت.

در این آیین "ترانه فرخی" به عنوان مشاور شهردار در امور معلولان انتخاب شد.

برچسب‌ها بوشهر شورای شهر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شهرداری بوشهر بوشهر شورای شهر شهرداری بوشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان، گفت: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث رونق منطقه خواهد شد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم، اظهار کرد: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح‌ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

زینلیان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.

وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد و برای کشاورزانی که تخصیص خودشان را از وزیر نیرو و جهاد کشاورزی گرفته‌اند کمک می‌کند که حقوق مردم به نحو شایسته تأمین شود.

کد خبر 751241

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح بلوار چمران شیراز
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی