Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۲،۳،۴ از ساعت ۱۸ هر روز برای ۱۰ شهرستان بزرگ استان اعمال خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، حجت الله غلامی در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اعمال محدودیت در شهرستان استان اظهار داشت: این ممنوعیت فعالیت مشاغل شامل شهرهای خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین شهر، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح برای کلانشهر اصفهان، بهارستان و سپاهان شهر از 20 آبان تا 20 آذر اجرایی خواهد شد و همه مشاغل به جز گروه یک که مایحتاج عمومی و بهداشت و درمان است از ساعت یاد شده به بعد تعطیل می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با تاکید بر نظارت جدی بر صنوف تصریح کرد: تیم ناظران اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرداری‌ها تشکیل شده و نظارت‌ها را به صورت مستمر انجام خواهند داد.

وزیر بهداشت درباره جایگاه نخست ایران در کارآزمایی بالینی کرونا شفاف‌سازی کندشناورهای تندرو هرمزگان در بحران کرونا به گل نشسته‌اند/ مشکلات معیشتی مالکان شناورهای مسافریوزیر بهداشت آلمان: حدود 40 درصد شهروندان گروه خطر کرونایی محسوب می‌شوند

وی  گفت: امیدوار هستیم مردم، صنوف، واحدهای تولیدی و خدماتی همچنان همکاری ویژه‌ای مشابه مصوبات قبلی ستاد استانی را ادامه دهند.

غلامی با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: با توجه به تفویض اختیار به مدیران اجرایی مشروط بر اینکه ارائه خدمات مطلوب به مردم صورت گیرد در ابتدا بیماران زمینه‌ای و بانوان باردار و در مرحله بعد تا یک سوم با نظر مدیر دستگاه فعالیت‌ها به صورت دورکاری انجام شود.

به گفته وی فعالیت همه رستوران‌ها به صورت بیرون بر خواهد بود و طبخ و فروش غذا به این صورت باید اجرایی شود.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب