Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه گفت: این برخلاف عقلانیت در حکمرانی است که برنامه ملی خود را در گرو آمد و رفت افراد در خارج از کشور بگذاریم. صیانت از حقوق ملت، منابع ملی و رفاه ملی در گرو توانمندی ملی است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله رئیسی، امروز (دوشنبه) در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، اظهار داشت: بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب راهبرد جمهوری اسلامی مأیوس کردن دشمن در حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ است و قوی شدن در این حوزه‌ها تنها راهی است که دشمن را مأیوس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس قوه قضاییه گفت: این بر خلاف عقلانیت در حکمرانی است که برنامه ملی خود را در گرو آمد و رفت افراد در خارج از کشور بگذاریم. صیانت از حقوق ملت، منابع ملی و رفاه ملی در گرو توانمندی ملی است.

آیت‌الله رئیسی، بیان داشت: درست است که تروریستی که دستش به خون قهرمان ملی ما آلوده بود امروز از کاخ نمرودی خود بیرون انداخته شده است، اما جمهوری اسلامی از عزم خود در اجرای عدالت نسبت به عوامل ترور حاج قاسم و تروریست‌های اقتصادی که در قالب تحریم علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند عقب نشینی نمی‌کند.

رئیس دستگاه قضا گفت: داعشی که آخرین جنایتش را در دانشگاه کابل انجام داد جریانی بود که دموکرات‌ها راه انداختند و جمهوری خواهان از آن استفاده کردند؛ اینجانب با دولت و ملت افغانستان و جامعه حقوقی کشور که بخشی از دانشجویان و اساتید حقوق را در این حادثه از دست دادند ابراز همدردی می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی افزود: همنوایی ملت ایران با ملت مظلوم افغانستان که با نوای «جان پدر کجاستی» شکل گرفت، نشان از عمق پیوند دو ملت دارد.

رئیس قوه قضاییه گفت: به مناسبت روز شورای حل اختلاف از همکاران خود در این شورا‌ها که با کمبود‌های موجود زحمات فراوانی متحمل می‌شوند قدردانی می‌کنم. این شورا‌ها میراث مرحوم هاشمی شاهرودی بود که نقش مهمی در صلح و سازش و کاهش پرونده‌های قضایی دارد.

آیت‌الله رئیسی بیان داشت: از دولت می‌خواهیم در ارائه لایحه شورای حل اختلاف به مجلس تسریع کند. قوه قضاییه این امکان را دارد که با استفاده از اخیتاراتی قانونی، خود لوایح معطل مانده را به مجلس بفرستد، اما بنای ما بر این است که لوایح با توافق دولت به مجلس بروند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: همکاری با دولت در دسترسی مردم به کالا‌های اساسی و مورد نیاز مثل ماجرای ورود دادستانی در ترخیص کالا‌های دپوشده در بندر عباس مورد تأکید ماست؛ همکاران قضایی در سراسر کشور در همکاری با دولت هر اقدامی که لازم است انجام دهند تا مردم بدون اجحاف به کالا‌های اساسی مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

رئیس دستگاه قضا افزود: موتورسیکلت‌های توقیفی، پارکینگ‌های بزرگ را در شهر‌ها به خود اختصاص داده‌اند. برخی از این اموال در شرایط متفاوت جوی و زیر آفتاب و باران در حال از بین رفتن هستند؛ سازمان بازرسی همانطور که پیگیر تعیین تکلیف این موتورسیکلت‌ها بود، موضوع را تا رفع کامل مشکل دنبال کند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ایجاد زمینه برای ثبت قرارداد وکالت در سامانه قرارداد‌های الکترونیک، تکلیف قانونی قوه قضاییه بوده که زیرساخت آن فراهم شده است؛ لازم است دادگاه‌ها وکلایی را که در این سامانه ثبت قرارداد کرده اند بپذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوه قضائیه عقلانیت تروریست آمریکا رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت؛

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

- باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.


جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم ۳۴ ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903299

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد