Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@11:57:33 GMT

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۳۴۸۳

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در خوزستان آغاز شد

سرهنگ منصور جمشیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: به دستور مقام معظم رهبری با هدف جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی همچنین صیانت از اموال مردم موتورسیکلت‌های رسوبی و توقیفی به مالکین و متصرفین تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان اجرایی شدن طرح از تاریخ ۱۷ / ۸ / ۹۹ به مدت دو ماه خواهد بود، افزود: مالکین، متصرفین و یا نمایندگان قانونی  می‌توانند صرفا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه مدارک موتورسیکلت و احراز مالکیت نسبت به ترخیص موتور اقدام‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: مالکین درصورت فقدان بیمه شخص ثالث و گواهینامه رانندگی و یا نداشتن  پلاک می‌توانند با اخذ تعهد نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند

جمشیدی بیان کرد: طرح مورد نظر صرفاً شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که تا پیش از تاریخ  ۲۹ /۱۲/ ۹۸ توقیف شده باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترخیص موتور سیکلت خوزستان رئیس پلیس راهور خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود


‌به گزارش تابناک به نقل از مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ارتباط بلوتوثی شبکه هابل با یک ماهواره برای اولین بار
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان