Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش وجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: ایستگاه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پیست دو میدانی استادیوم آزادی (میدان آبیاری) این شهرستان راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه تمرینات صبحگاهی هر روز هفته به غیر از روز‌های جمعه از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح تا ۷ و ۳۰ دقیقه با حضور مربیان خانم مجرب و آکادمیک اجرا میشود، افزود: همراه داشتن لباس ورزشی مناسب و کارت بیمه ورزشی سال ۹۹ به نام هیئت ورزش‌های همگانی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد تصریح کرد: ورزش صبحگاهی فواید زیادی دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند برای افراد ایجاد انگیزه کند تا صبح‌ها پیش از شروع فعالیت‌های روزانه ورزش کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان ورزش صبحگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت