Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز (دوشنبه ۱۹ آبان ماه) در آئین رونمایی از طرح یاس که با همکاری جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ساختمان صلح برگزار شد، اظهار کرد: بضاعت خیلی خوبی در کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد که در صورت حمایت متقابل جمعیت هلال‌ احمر و کمیته امداد، می‌توانیم خدمات خوبی به مردم خصوصا مستضعفان ارائه دهیم و فلسفه وجود جمعیت هلال‌ احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به مردم با استفاده از ظرفیت خیران و انسان‌دوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر پل رابطی بین آسیب‌ دیدگان و خیران است، کار در جمعیت هلال‌ احمر به صورت داوطلبانه است و براساس اساسنامه مصوب مجلس شورای اسلامی، کارهای داوطلبانه و داوطلبان، نوع‌دوستانه و انسان‌دوستانه است.

همتی بیان کرد: جنس کار جمعیت هلال‌ احمر و آن‌هایی که با ما فعالیت دارند با جنس کار در سازمان ما و ادارات دولتی متفاوت است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه طرح یاس، یکی از طرح‌هایی است که توسط سازمان جوانان هلال احمر اجرا شده است، گفت: سازمان جوانان بیش از یک میلیون نفر عضو دارد که تمامی آن‌ها جوانان پر انرژی هستند و همین انرژی آن‌ها محور اصلی کار است.

بیشتر بخوانید

انجام بیش از ۲۰۰ عملیات امداد دریایی از ابتدای سال تاکنون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر طرح یاس کمیته امداد جمعیت هلال احمر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر