Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین زارع کمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برون‌رفت از بحران شیوع کرونا مستلزم عزم همگانی است و تمام عناصر مدیریتی باید نسبت به رفع آن احساس مسوولیت کنند افزود: کمک به نظارت بر بازار از جمله اقدامات انجام شده در دستور کار سپاه الغدیر استان است.

وی، برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیران منفعل و ناکارآمد را ضروری و حایز اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌های نظارت بر بازار با محوریت توزیع کالاهای اساسی به منظور کاهش گرانی‌های غیرقانونی محصولاتی نظیر گوشت مرغ، گوسفند، روغن و شکر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند گزارش های مربوط به گرانفروشی، احتکار کالا و مفاسد اقتصادی را به سامانه ۱۱۴ اطلاعات سپاه و ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و تجارت(صمت) اعلام کنند و به افزایش تولیدات دامی با تلاش دستگاه‌های متولی را از دیگر الزامات اجرایی برای مدیریت شرایط موجود دانست و بیان کرد: افزایش میزان ذخایز و کاهش قیمت نهاده های دامی در استان ضروری است.

زارع کمالی بیان کرد: بازنگری در روند قیمت‌گذاری اجناس، تولیدات و کالاهای اساسی، جلوگیری جدی از قاچاق کالا و تقویت هم‌افزایی بین دستگاه‌های نظارتی از دیگر الزامات اجرایی برای ساماندهی شرایط کنونی استان از نظر اقتصادی است.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد بازار محصولات صمت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد بازار محصولات صمت ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد بازار محصولات صمت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این گجت با روشی متفاوت از متدهای معمول مانند فن و لباس های حجیم، یک راه حل ساده تر برای مدیریت دمای بدن در محیط های مختلف ارائه می کند.

Reon Pocket5 یک فن ساده نیست بلکه ماژول ترمو الکتریک و مجموعه ای از حسگرها دارد تا اطراف فرد آب وهوایی خاص بسازد. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات او را رصد می کنند تا راحتی او را فراهم کنند.

دستگاه مذکور دارای ۵ درجه خنک کنندگی برای روزهای گرم و ۴ درجه گرما برای مواقع سردتر است. گجت برای بهبود عملکرد همراهReon Pocket Tag عرضه می شود که یک حسگر کوچک برای ردیابی دما و رطوبت مناسب است و داده های جمع آوری شده را به دستگاهی می فرستد که روی گردن قرار می گیرد. این روند به Reon Pocket5کمک می کند تا براساس احساس سرما و گرمای کاربر، دما را متناسب کند.

همچنین افرادی که تمایل دارند به طور دستی این گجت را کنترل کنند، می توانند از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده و سطح گرما و سرما را با کمک بلوتوث تطبیق دهند. این اپ قابلیت شخصی سازی را دارد و برای فعالیت هایی مانند کوهنوردی با دمای سناور مناسب است.

عمر باتری گجت با یک بار شارژ ۱۷ ساعت اعلام شده که برای استفاده بیشتر نیز مناسب است.

طرح اولیه Reon Pocketقبلا ارائه شده بود. سیستم کنترل آب وهوای شخصی سازی شده سونی در سال ۲۰۱۹ میلادی در ژاپن ارائه شد و نسخه های بعدی آن نیز در بازارهای آسیایی عرضه شدند. Reon Pocket5 برای عرضه جهانی ارائه و نخست در انگلیس فراهم خواهد شد.

کد خبر 6094776 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است