Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:50:36 GMT

ثبت‌نام دوره پنجم طرح شهید احمدی روشن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۴۴۶۹

ثبت‌نام دوره پنجم طرح شهید احمدی روشن آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان اول ثبت‌نام این دوره نیمه دوم مهر ماه امسال اعلام شد که در آن بیش از ۱۰ هزار متقاضی در سامانه ثبت نام کردند. فراخوان دوم، علاوه بر طرح‌های جدید، تعدادی از طرح‌های فراخوان اول که نیازمند تکمیل ظرفیت بودند را نیز شامل می‌شود. فراخوان دوم از امروز ۱۹ آبان ماه به مدت دو روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان کشور در مقطع کارشناسی با معدل بالای ۱۷ و در مقاطع تحصیلات‌تکمیلی با معدل بالای ۱۸ (با در نظر گرفتن ضریب رشته و دانشگاه) و دانشجویان برگزیده آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ می‌توانند برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کنند.

فعالیت زیر نظر اساتید خبره و باتجربه، تشکیل تیم‌هایی منسجم از افراد مستعد، استفاده از دانش در حل مسائل جامعه، دریافت کمک هزینه، دریافت امتیاز در فعالیت‌های نخبگانی از مهمترین اهداف و مزایای این برنامه است.

تجربه فعالیت بین‌رشته‌ای در هسته‌های نخبگانی و همکاری با دانشجویان مستعد از رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف، همکاری در مراحل اجرای پروژه‌ای واقعی که بر آمده از مسائل واقعی مبتلابه در صنایع و جامعه است، استفاده از راهنمایی‌های استاد طرح (حس شادی‌بخش یادگیری و پیشرفت)، هم‌افزایی بین «دانشجو و استاد» و بین «صنعت و دانشگاه» از مزایای اصلی این طرح است.

همچنین کسب مهارت‌های اجتماعی، افزایش خودباوری، مسئولیت‌پذیری و تحرک اجتماعی، ایجاد انگیزه برای ادامه کار، شروع کارهای مشابه یا راه‌اندازی و رونق بخشیدن به کسب‌وکاری مفید و همچنین افزایش اعتماد دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و بخش خصوصی به برگزیدگان، دیگر مزایای اصلی این طرح است.

علاقه‎مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به صفحه ثبت‌نام، به آدرس  ar.bmn.ir مراجعه کنند.

طرح شهید احمدی روشن عنوان طرحی است که از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و براساس آن دانشجویان تحت حمایت بنیاد نخبگان با راهبری یکی از استادان دانشگاه و با استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به حل یکی از مسایل واقعی موجود در صنعت کشور می‌پردازند.

برچسب‌ها بنیاد ملی نخبگان فراخوان شهید احمدی روشن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد ملی نخبگان فراخوان شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان فراخوان شهید احمدی روشن اخبار کنکور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان