Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال بوسنی از نوامبرسال ۲۰۱۹ تا به حال موفق نشده در هیچ مسابقه‌ای رنگ برد را ببیند.

 تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۲ آبان ماه در یک دیدار دوستانه در شهر سارایوو میهمان بوسنی و هرزگووین خواهد بود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بوسنی خود را برای ۲ دیدار حساس برابر هلند و ایتالیا در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوسنی بعد از پیروزی سه بر صفر برابر لیختن‌اشتاین در مقدماتی جام ملت‌های اروپا در نوامبر ۲۰۱۹ دیگر نتوانسته در هیچ بازی رسمی به برتری برسد. آنها در سال ۲۰۲۰ پنج بازی رسمی انجام دادند که همگی در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا بوده و یک بازی هم در انتخابی یورو ۲۰۲۰. محصل این بازی‌ها ۲ تساوی مقابل ایتالیا و هلند بوده و سه شکست برابر لهستان (۲ مرتبه) و ایرلند شمالی(ضربات پنالتی).

باید دید بوسنی می‌تواند این طلسم را در برابر ایران بشکند یا خیر. آنها بعد از میزبانی از ایران باید در خاک هلند به مصاف شاگردان «فرانک دی‌بوئر» بروند و در گام آخر هم مقابل ایتالیا در سارایوو قرار بگیرند تا مشخص شود می‌توانند به مرحله بعدی لیگ ملت‌ها بروند یا ممکن است دوباره به سطح دوم مسابقات برای فصل بعد سقوط کنند.

مصاف «دراگان اسکوچیچ» و «دوشان باجوویچ» می‌تواند جذابیت‌های زیادی را داشته باشد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال