Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در جلسه مجمع بسیج استان کرمان اظهار داشت: هرچه ما به جلوتر می‌رویم به گفتمان حضرت امام (ره) و رهبری بیشتر می‌رسیم و برای ما ملموس‌تر می‌شود دنیای سیاسی غرب نه قابل اطمینان و اعتماد و نه قابل پیش‌بینی‌ است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: آنها برای ما به عنوان انقلاب اسلامی و اسلام ناب هیچ حدی ندارند که کجا توقف می‌کنند و برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی جز نابودی و از بین بردن محتوای آن موضوع دیگری دنبال نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  نگاه ما به کلام و تدبیر امام است و یک نگاه سیاسی نیست بلکه یک نگاه اعتقادی وعلمی است آنچه امام ما برای انقلاب در گام دوم ترسیم کردند یک حرکت کاملا علمی و دقیق است و بررسی دشمن بر اساس علم است نه تحلیل و برای کشور و انقلاب ما هیچ کدام فرق نمی‌کنند.

معروفی تصریح کرد: در طول تاریخ 41 ساله انقلاب هر دو حزبی که در آمریکا حاکم بودند در مقابل ملت و و پیشرفت‌های ما ایستادند و نگذاشتند هرجا که ما می‌توانستیم سربلند و بازیگر جدی شویم، اتفاقاتی بیفتد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما غیر از نگاه ولی فقیه، نگاهی در این حوزه نداریم و یا قبول نداریم، نگاه سیاسی شهید حاج‌قاسم دقیقا نگاه سیاسی رهبری است، خداوند برای ما بزرگترین هدیه الهی را رهبری و ولایت را ارزانی داشته است که توانست این کشتی حقیقت دین به زیبایی هدایت کند و به فضل الهی در گام دوم انقلاب به سرمنزل مقصود برسد.

وی در بخش دیگری از سخانان خود به مجمع بسیج اشاره کرد و گفت: هدف از این مجمع جمع کردن جمعی از نخبگان به دور از نگاه سیاسی به کمک برای مسئولان و برداشتن سنگ‌های جلوی آنها و حل مشکلات مردم است و حوزه، حوزه طرح مسئله‌محوری است.

معروفی خاطرنشان کرد: یک نمونه از این طرح‌ها واردکردن دام به سیستان و بلوچستان بود که موجب رفع مشکلات معیشتی مردم منطقه شد، حوزه‌هایی مانند حاشیه‌نشینی، بهداشت و درمان، آب، کمک به محرومان به‌طور سازماندهی شده، حوزه‌های اجتماعی که طلاق بحثی بسیار جدی‌ست و...حوزه‌های مختلفی باید ورود کرد و راه حل داد.

وی ابراز داشت: در استان کرمان مشکلات زیادی در حوزه اجتماعی وجود دارد، این مجمع می‌تواند طرح مسئله کند، مطالبه‌گری ذات مجمع است که باید روی طرح از دولت مطالبه‌گری کند و خودش هم برای رفع آن کمک کند.

معروفی افزود: هرچه بیشتر جلو می‌رویم بیشتر به مشکلات پی می‌بریم استان کرمان استانی غنی اما فقیر است مشکل ما چیست، آیا در مدیریت منابع یا مدیریت اجرایی است، چرا در جنوب و شرق استان مردم مشکلات زیادی دارند که کار این مجمع است که چرایی آن را پی ببرد و به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: زمانی در مجمع موفق می‌شویم که حرکت گفتمان‌سازی را در ساختار ببینیم یعنی مجمع استان با حضور 23 مجمع دیگر در یک ساختار تعریف شود و نیروی انقلابی، بسیجی، فرهیخته و نخبه جریان‌سازی کند و کسی نتواند حرکت بزرگ انقلابی و مومنانه مجمع را سیاسی جلوه دهد.

معروفی در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: 24 تا 50 سوله را آماده کردیم، یک‌هزار و 200 تخت برای بیمارستان و پیش‌بیمارستان در حال آماده‌سازی داریم، در طرح غربالگری جدی پای کار آمدیم و در فضای مجازی رسانه و آموزش و کمک به نیروی انتظامی، ضدعفونی و... وارد میدان شدیم.

سازماندهی 1800 نخبه بسیجی در مجمع بسیج استان

حیدری دبیر مجمع بسجیان استان کرمان هم اظهار کرد: در مجموعه بسیج به‌منظور ترویج و استحکام‌بخشی به تفکر انقلاب اسلامی در جامعه و استفاده از ظرفیت نخبگان و سازماندهی آنها گروه‌های نقش‌آفرین مجامع بسیج و گروه‌های هفت گانه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: گروه‌های هفت‌گانه شامل هفت گروه زیرمجموعه مجمع تعرف شده که گروه اقتصاد و زیربنا، فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی و...را شامل می‌شود.

حیدری تصریح کرد: اعضای گروه‌ها 13 تا 21 نفر هستند و میزهای پژوهشی برای کارهای تخصصی در زیرمجموعه گروه‌ها تعریف شده است، اقدامات در مجامع در استان تشکیل 25 مجمع در سطح استان است که 24 مجمع شهرستانی و یک مجمع استانی‌ست.

وی با اشاره به تشکیل 118 گروه تخصصی در حوزه‌های مختلف و  ارائه 54 طرح توسط گروه‌های تخصصی و ارسال 8 طرح به مجمع عالی بسیج به تهران، بیان کرد: سه طرح از طرح‌های استان که پذیرفته شد قرار بود در مجمع عالی تهران مطرح شود که به دلیل کرونا کنسل شد.

حیدری از سازماندهی یک‌هزار و800 نفر از نخبگان در مجامع و گروه‌ها یاد کرد و توضیح داد: این جلسه در شایط غیرکرونایی باید در قالب یک اجلاسیه که 300 عضو مشخص دارد برگزار می‌شد که در شرایط کرونا بر اساس ابلاغ سازمان بسیج در قالب یک شورا کار انجام می‌شود.

حیدری با اشاره به انتخابات ریاست مجمع و انتخابات ناظر مجمع تصریح کرد: مجامع کارهای علمی و پژهشی انجام می‌دهند و افرادی که انتخاب شدند نسبت به این حوزه آشنایی دارند که امیداوریم مجمع استان خروجی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اصناف و بازاریان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان مجمع بسیج سپاه ثارالله استان کرمان نگاه سیاسی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان پشت سر گذاشته است.   سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران برای اینکه هیچ بازیکن شایسته‌ای امکان حضور در این تیم را از دست ندهد، ۶۶ نفر را به سه مرحله اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد، اما به علت درخواست‌های زیاد از طرف هیئت‌های استانی و مربیان، این اردو به جای سه مرحله در چهار مرحله و با تعداد ۱۱۱ بازیکن برگزار شد.   در ادامه آرش صادقیانی ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم فراخواند تا تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود. این اردو از ۱۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد و به مدت یازده روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، میثم یموتی، امیرحسین شجاع، مصطفی صداقت، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، پارسا گله‌دار، طا‌ها محسنی، آرمین آسیایی، ماهان برات‌زاده، امین پاشنا، امیرحسین نقوی، علیرضا پاشایی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، عماد اسدنژاد، امیررضا عباسی، هومن ناظمی، مسعود ایمری، آرش قهرمانی، طا‌ها لایقی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.   حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.   نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس