Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی با تأکید بر اینکه افزایش وام خرید مسکن قیمت‌ها را به‌شدت افزایش می‌دهد، گفت: با افزایش وام خرید مسکن موافق نیستیم، چون تورم‌زاست. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش سقف وام خرید مسکن اظهار کرد: واقعیت آن است که افزایش سقف وام خرید مسکن، تورم‌زاست و وزارت راه و شهرسازی به‌دنبال این برنامه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر این‌که وام کسانی که در ساخت‌وساز مسکن از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند ۲۵ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: اگر جامعه هدف را در نظر بگیریم وام‌های پرداختی باید با استطاعت متقاضیان همخوانی داشته باشد و بر اساس آن تنظیم شود، صرف‌نظر از این‌که با وام خرید مسکن موافق نیستیم، چون تورم‌زاست و قیمت‌ها را به‌شدت افزایش می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بنابراین سیاست اصلی ما تقویت سمت عرضه است که این کار را با افزایش وام ساخت به‌خصوص در نوع صنعتی‌سازی در دستور کار قرار داده‌ایم.

اسلامی گفت: با صنعتی‌سازی دوره ساخت واحد‌های مسکونی به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد که این مسئله نیز کاهش قیمت تمام‌شده را به‌دنبال دارد. به‌شدت به‌دنبال توسعه روش‌های صنعتی‌سازی مسکن به‌معنای واقعی هستیم.

وی اضافه کرد: به‌عبارت دیگر تمام اجزا و المان‌های ساختمان در کارخانه تولید و در محل ساختمان مونتاژ شود، نه ساخت‌وساز سنتی که زندگی و آسایش مردم را ماه‌ها و سال‌ها مختل می‌کند. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسلامی وزیر راه وام مسکن تورم قیمت مسکن وام خرید مسکن افزایش وام تورم زاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی عنوان کرد که برای اولین بار قرار است پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی این وزارتخانه درشورای عالی کار مطرح شود. - اخبار سیاسی -

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند. 

توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران

 

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است. 

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی