Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیابی گفت: به همت آستان قدس رضوی و مشارکت انجمن حمایت زندانیان مبلغ ۵۶۰ میلیون ریال بین ۱۲۵ خانواده نیازمند زندانیان شیراز توزیع شده است که این کار ارزشمند جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر آسیابی»، امروز (دوشنبه ۱۹ آبان) در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: خدمت به اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه و به ویژه رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند در دوران تحول قوه قضائیه از اولویت های مهم دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: همانگونه که در روایات اسلامی آمده است که خدمت به خلق، از بافضیلت ترین عبادت هاست ما هم باید به مصداق رهنمودهای بزرگان دین، خدمت به مردم آسیب دیده را در اولویت های کاری قرار دهیم تا از آسیب های احتمالی که ممکن است متوجه آنان شود جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: کمک به همنوعان به ویژه افراد درمانده و گرفتار دربند  و خانواده آنان، لطف و عنایت پروردگار است و اگر این افراد و خانواده ها حمایت نشوند دچار بزهکاری های بیشتری می شوند.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز یادآور شد: خیرین استان فارس همیشه در عرصه های مختلف پیشرو هستند و برای ایجاد کارگاه های اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های زیرپوشش و همچنین تأمین نیازهای اساسی این خانواده ها لازم است انجمن حمایت با تلاش بیشتر، از ظرفیت نیکوکاران استان استفاده کند تا ضمن درآمدزایی و تأمین بسته های معیشتی آسیب های کمتری متوجه این خانواده ه شود.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن قدردانی از نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: به همت آستان قدس رضوی و مشارکت انجمن حمایت زندانیان مبلغ 560 میلیون ریال بین  125 خانواده نیازمند زندانیان شیراز توزیع شده است که این کار ارزشمند جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: نمایندگی آستان قدس در استان فارس تعداد 125 خانوار زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز را زیر چتر حمایتی خود قرار داده است که این خانواده ها از سایر خدمات آستان هم بهره مند می شوند که همه این اقدامات از برکات حضور امام رضا (ع) در ایران برای دستگیری از نیازمندان و لبیک به فرامین رهبری است که شامل حال خانواده های زندانیان نیازمند در شیراز نیز شده است.

آسیابی همچنین در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه پیمانکار فاز دوم پروژه مجتمع فرهنگی انجمن حمایت شیراز انتخاب شده است به منظور تسریع در تکمیل پروژه اقدامات فوری صورت پذیرد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجمن حمایت از زندانیان شیراز انجمن حمایت از زندانیان فارس حمایت از زندانیان فارس خانواده زندانیان نیازمند زندانیان آزادی زندانیان شیراز انجمن حمایت زندانیان زندانیان شیراز آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و 200 بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.
میثم عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

بیشتر بخوانید؛ ارائه خدمت رایگان دندانپزشکی در شهرستان رودان
وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.
رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)