Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع قرمزها توسط VAR به دردسر افتاد ولی شانس با او یار بود که کوین دی بروین توپ را از روی نقطه پنالتی به بیرون زد. 

جو گومز به خطای هندی که از او اعلام شد و یک ضربه پنالتی در اختیار منچستر سیتی قرار داد واکنش نشان داد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، سیتی فرصت داشت تا با گل کردن پنالتی به دست آمده، با برتری 2-1 به رختکن برود ولی دی بروین نتوانست در هدف گیری خود دقیق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومز در مصاحبه با سایت رسمی لیورپول در مورد خطای هند خود گفت:

بر سر این که توپ به دست من برخورد کرد هیچ بحثی ندارد ولی من در حال دویدن به سمت دروازه خودی بودم و همه می دانند کوین دی بروین می تواند با چه قدرتی به توپ ضربه بزند. دست من به حالت طبیعی هنگام دویدن باز بود. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و من تلاش نکردم با دستم مانع عبور توپ شوم. در نهایت تصمیم گیری با داور بود. این روزها به اندازه کافی در مورد این قانون بحث می شود ولی باید آن تصمیم را پذیرفت و به راه خود ادامه داد. 

 با توجه به این که امکان داشت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به همین یک امتیاز هم دست پیدا نکند، گومز از تساوی در اتحاد راضی است. 

ما فرصت هایی داشتیم. گمان می کنم در نهایت نتیجه بازی منصفانه بود. بعضا تصمیمات ناامید کننده ای گرفته شد ولی ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول با جدیت بالایی بازی کردیم. در نیمه دوم سرعت هر دو تیم کمی کاسته شد و به نظرم با احتیاط بیشتری عمل کردند. با توجه به کیفیت سیتی و بازی کردن در خانه حریف، فکر می کنم می توانیم این نتیجه را بپذیریم. همان طور که گفتم بازی کردن در اینجا آسان نیست و ما باید بپذیریم که هم خودمان و هم حریف فرصت هایی داشتیم. در کل معتقدم تقسیم امتیازات عادلانه است. حالا راهی بازی های ملی می شویم و امیدوارم همگی سالم و آماده برگردیم. 

گومز که در غیاب ویرجیل فن دایک، جوئل ماتیپ را در کنار خود می دیدید، در پایان اضافه کرد:

همه می دانند جوئل چقدر خوب است و به نظرم او یکی از بهترین های جهان محسوب می شود. طبیعتا غیبت ویرجیل فن دایک حس می شود ولی من از بازی کردن کنار جوئل لذت می برم ولی ما باید در تلاش با یکدیگر برای جمع آوری امتیازات تلاش کنیم. 

همچنین بخوانید:

جوردن هندرسون: منتظر یک اشتباه از سوی منچستر سیتی بودیم؛ پنالتی گومز سختگیرانه بود   منچسترسیتی 1-1 لیورپول؛ نیمه اول هیجان انگیزی که ادامه پیدا نکرد یورگن کلوپ: پنالتی لیورپول؟ چرا درباره قوانین هند و آفساید صحبت نمی کنیم؟

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!