Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت ووشو استان البرز گفت: با خرید تالوفیلد امکان برگزاری مسابقات و اردوهای تالوکاران در خانه ووشو کرج مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: با تحویل سالن ورزشی آزادگان به این هیئت ورزشی در سال گذشته با تجهیز وبهسازی این فضا  ونصب سکوی ساندا فعالیت خانه ووشو کرج به شکل رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیرا نیز با پیگیری های مختلف و حمایت مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان البرز تالوفیلد نیز برای این سالن خریداری شد و تا پایان آبان ماه در سالن نصب خواهد شد.

سایه افکن با بیان اینکه خانه ووشو کرج در آینده می تواند تمام نیاز ووشوکاران استان را در بحث اردویی،تمرینی ومسابقاتی تامین کند گفت: قطعا با آغاز دوباره فعالیت ها اثربخشی مثبت این فضای تخصصی ووشو را در البرز شاهد خواهیم بود.

متولی ووشو استان البرز با بیان اینکه در دوران کرونا فعالیت های این هیئت به برگزاری برخی مسابقات مجازی خلاصه شده است گفت: ورزشکاران ما به شکل انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کنند اما در مجموع رشته ای چون ووشو از تعطیلی های چندماهه آسیب زیادی خورده و قطعا برگشت به روزهای پیش از کرونا وجذب دوباره ووشوکاران ومربیان نیازمند توان و وقتی مضاعف است.

وی در پایان با بیان انکه سال گذشته و با ارزیابی فدراسیون عنوان سوم کشور ا کسب کردیم گفت: این رشته ورزشی در البرز طی  سال های اخیر همواره روند روبه رشدی را داشته و این مهم ماحصل تلاش همکاران ما در هیئت استان و شهرستان و همراهی خانواده بزرگ ووشو استان بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ووشو البرز تالو کرج ساندا خانه ووشو استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه به این افراد ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس دهقان‌شیری افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

پاسخ صریح وزارت کشور به فضاسازی ها درباره اتباع افغان | امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در صورت بی‌توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه‌های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی‌نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده‌اند، پلمب خواهند شد.

کد خبر 847893 برچسب‌ها استان البرز خبر مهم اتباع خارجی مسکن اجاره افغانستان

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود