Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور با انتشار بیانیه‌ای تحت عنوان «ائتلاف بزرگ رسانه‌ها» از نامزدی بیژن مقدم در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات سال 1399حمایت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور با انتشار بیانیه‌ای تحت عنوان «ائتلاف بزرگ رسانه‌ها» از نامزدی بیژن مقدم در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات سال 1399حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «همواره به دنبال شخصی بودیم که بتواند مسائل و مشکلات حاکم بر نظام صنفی و حرفه‌ای رسانه‌های مختلف و متنوع در کشور را درک و در جهت حل آن گام بردارد.

با بررسی‌های به عمل آمده و ارزیابی انتخابات پیش رو بر این باوریم که آقای بیژن مقدم با تجربه‌ای که برآمده از متن جامعه رسانه‌ای کشور است و مدیریت کلان رسانه‌های بزرگ (چه در بخش عمومی و چه در بخش خصوصی) را در کارنامه مدیریتی دارد، می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای ما باشد.

ارزیابی‌های ما از مواضع گذشته و حال وی نشان می‌دهد، او شخصیتی واقع‌بین، صریح و مستقل است و در بیان دیدگاه‌های صنفی، حرفه‌ای و حمایتی هیچگاه درگیر «معاملات و معادلات» مرسوم نشده‌ است.

معتقدیم با رأیی که به او داده می‌شود رسانه‌ها، صدایی رساتر و موثرتر از گذشته خواهند داشت.

از این رو از همه مدیران مسئول در سراسر کشور می‌خواهیم با رأیی یکپارچه، ما را در این مسیر یاری کنند تا روز 20 آبانماه، روز موفقیت و پیروزی رسانه‌های مستقل در سراسر کشور باشد.»

بخشی از رسانه های حامی به شرح ذیل هستند:

خبرگزاری سلامت(طبنا): دکتر سیدعلی ریاض

مجله سیاست‌گذاری فرهنگی:دکتر فرشاد مهدی پور

گنجینه دندانپزشکی: حمیدرضا سعیدی

مجله مطالعات عالی هنر: دکتر مصطفی گودرزی

فصلنامه پژوهش هنر: دکتر بهنام زنگی

آخرین خبر: سید علی علوی

سینما ایده آل: بابک جوادی

خبرگزاری آنا: مرتضی خلفی زاده

صبح سینما: ایزد مهرآفرین

روزنامه خوب: مهدی احمدی

روزنامه سیاست روز: محمد پیرعلی

روزنامه صبا: محمدرضا شفیعی

دنیای سرمایه گذاری: حمید اسدی

ریحان شهر: مرتضی فغانی

تهران 24 : رسول شکری نیا

9دی: حمید رسایی

ریال نیوز:  حمید بروغنی

دنیای سینما: یزدان عسگریه

آوای ری: رضا فغانی

پارس نیوز: محسن پیرهادی

افکار نیوز : مصطفی حسینی

فاش نیوز: بهروز ساقی

ایسکا نیوز: علی رجبی

ماهنامه مثلث : مصطفی آجرلو

انتهای پیام/4151/

منبع: آنا

کلیدواژه: مطبوعات هیئت نظارت بر مطبوعات بیژن مقدم انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات بیژن مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری