Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیش از ظهر امروز جامعه ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور در صحن جمهوری اسلامی در مقابل هتک حرمت ورزشکار مشهدی اعلام برائت کردند.

در این تجمع ورزشکاران رشته‌های مختلف ضمن ارائه و امضای بیانیه‌ای هر گونه بی حرمتی و هتاکی به مقدسات را محکوم کردند.

بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان خراسان رضوی 

بسم الله الرحمن الرحیم 

قال الله تعالی: «اِنَّما یُریدُالله لِیُذهبَ عنکُم الرِّجسَ اَهلَ البیتِ وَ یُطهِّرکُم تطهیرا» 
ملت شریف ایران اسلامی: 

جامعه ورزش با افتخار و با صراحت اعلام میکند که عشق پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت مطهرش (علیهم السلام) را در دل داشته و مفتخر است که از محبان و پیروان مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع) بوده و مرام و منش پهلوانی و اخلاق حسنه را به تأسی از این امام همام آموخته و آزموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چه زیبا فرمودند نبی مکرم اسلام (ص) که «انّی تارک فیکم الثّقلین، کتاب اللّه و عترتی اهل بیتی ...» آری حضرت پیامبر (ص) دو چیز گرانبها را بعد از خودشان در میان مسلمانان به جا گذاشتند کتاب خدا و اهل بیت خویش را که اگر به این دو متمسک شویم تا ابد گمراه نخواهیم شد. باید خداوند را شاکر باشیم که ما را از شیعیان اهل بیت (ع) قرار داده و مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را درایران اسلامی مقدر گردانیده است تا از فیض وجود این مکان مقدس بهره مند شویم. 

جامعه ولایتمدار ورزشی و جوانان خراسان رضوی هرگونه اهانت و جسارت به ساحت مقدس ائمه اطهار و مقدسات را به هر شکل و از طرف هر شخص و یا گروهی را شدیداً محکوم می نماید و ضمن تبری جستن از این افراد و اعمال سخیف اعلام می دارد که عشق به اهل بیت (ع) درتار و پود جوانان ورزشکاران پرافتخار میهن اسلامی برای همیشه ایام چراغ هدایت ما می باشند،که نثار بیش از 400 شهید ورزشکار و هزاران ایثارگر استان مؤید این حقیقت ارزشمند به عنوان سند افتخارجامعه ورزشی بوده است. 

در ورزش این مرز و بوم که از گذشته های دور مزین به اخلاق و منش پهلوانی بوده است جایی برای اباحه گری و ابتذال و رفتارهای ضدفرهنگی وجود ندارد و قاطبه ورزشکاران همواره در کنار سایر اقشار متدین ایران اسلامی خود را ملزم به تعظیم شعائر و ترویج معارف و فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی دانسته و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را مایه مباهات و فخر خود می‌دانند.

امیدواریم که با توجهات و الطاف حضرت حق تعالی و با توسل از امام رئوف حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا (ع) همگامی و همراهی و همدلی جامعه ورزش با دیگر هموطنان بتوانیم فرهنگ اصیل ورزشی مبتنی بر ارزش های دینی و مذهبی را در جامعه گسترش دهیم. 

در پایان از کسانی که موجب رنجش خاطر عواطف عمومی شده اند می خواهیم با اندیشیدن به سوء رفتار خود عذرخواهی و توبه کنند و در غیر این صورت از دستگاه قضائی می‌خواهیم عوامل این هتاکی را مجازات کنند.

جامعه ورزش و جوانان خراسان رضوی

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی جوانان خراسان رضوی جامعه ورزش و جوانان اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)

دریافت 38 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6097737

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است